ارائه گزارش عملکرد بهزیستی استان در رزمایش مواسات و دریافت وجهات فطریه

مدیرکل بهزیستی استان سمنان : خیرین یکی از بازوان توانمند سازمان بهزیستی هستند و می توان گفت تحقق اهداف عالیه سازمان در سایه همدلی و همراهی این عزیزان به بهترین شکل و در کمترین زمان تحقق می یابد .

به گزارش  روابط عمومی بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان طی مصاحبه با روابط عمومی بیان داشت: منویات  مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در نیمه شعبان در خصوص تشکیل رزمایش گسترده در ماه مبارک رمضان در جهت کمک های مومنانه به نیازمندان و فقراء صحنه هایی از جلوه های جامعه مهدوی بود.

ایزدپور بیان داشت: اداره کل بهزیستی استان سمنان در این راستا و در اجرای این رزمایش و پویش توانسته است بالغ بر پنج هزار و ۲۳۰ بسته حمایتی بین مددجویان و جامعه هدف توزیع کند.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان سپس اظهار داشت: در مجموع ۵۲۳۰ بسته حمایتی ، به تفکیک هر شهرستانهای شاهرود ۲۰۰۰ ، دامغان ۲۰۰۰ ، سمنان ۶۰۰ ، گرمسار ۷۰ ، مهدیشهر ۳۷۰ ، میامی ۵۰ و سرخه ۵۰ بسته مشارکت که این اقلام بین مددجویان تحت پوشش توزیع شد.

وی در ادامه گفت:علاوه بر سبدهای حمایتی بالغ بر ۱۰۰ حواله مواد غذایی و ۳۰۰ بسته بهداشتی با مشارکت اداره بهزیستی شهرستان دامغان بین نیازمندان و جامعه هدف بهزیستی شهرستان توزیع شد.

علیرضا ایزدپور در خصوص مبالغ فطریه و کفاره های  جمع آوری شده  در عید سعید فطر در سطح استان تصریح کرد: میزان فطریه نقدی، غیرنقدی جذب شده توسط مراکز بهزیستی و مراکز غیردولتی بهزیستی استان سمنان  در سال ۱۳۹۹ بالغ بر ۱,۹۳۷,۸۸۹,۰۰۰ ریال می باشد.

ایزدپور  ادامه داد :در دریافت وجهات فطریه و کفاره به تفکیک هر شهرستان ،  میامی  رقم ۱۲۸,۵۰۰,۰۰۰، شاهرود ۴۶۷,۳۰۰,۰۰۰، دامغان ۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰، سمنان ۴۴۸,۷۴۱,۰۰۰، مهدیشهر ۴۴,۵۱۸,۰۰۰، سرخه ۲۰,۰۰۰,۰۰۰، گرمسار ۷۳,۶۸۰,۰۰۰ و آرادان ۴۵,۱۵۰,۰۰۰ ریال  جمع آوری شده است .

ایشان در پایان  : خیرین یکی از بازوان توانمند سازمان بهزیستی هستند و می توان گفت تحقق اهداف عالیه سازمان در سایه همدلی و همراهی این عزیزان به بهترین شکل و در کمترین زمان تحقق می یابد .

کد خبر 18043

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد