بازدید سرزده مدیرکل بهزیستی استان از روند تکمیل واحدهای موسسه خیریه شکوفه های اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان به اتفاق معاون امور اجتماعیدر ادامه فعالیتهای مستمر خود از روند تکمیل پروژه مجتمع ساختمانی نگهداری از کودکان بی سرپرست (موسسه خیریه شکوفه های اردبیل ) بازدید کرده و در جریان فعالیتها و خدمات این موسسه قرار گرفت .

در این بازدید دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان ضمن بازدیداز تمامی بخش های تولیدی، اداری ، نگهداری و سایر قسمتهای مجتمع از آمادگی این مجتمع به منظور افتتاح رسمی توسط مسولان سازمان در آینده نزدیک خبرداد .

مدیرعامل این موسسه نیز در حاشیه این بازدید از روند احداث مجتمع برای کودکان بی سرپرست خبرداد و گفت : عملیات احداث این بنا در سال 1392 با متراژ 2585 متر مربع آغاز شد که تا به منظور انسجام بخشی به کودکان بی سرپرستی که عضو یک خانواده واحد هستند در یک فضای صمیمی و عاطفی در کنار هم زندگی کنند .

وی تعداد کودکان این موسسه را درحال حاضر 46 نفر عنوان کرد و گفت : با توجه به گروههای سنی کودکان و نوجوانان تعداد 46 نفر از این عزیزان در خانه های موقت اعم از پسران و دختران از خدمات این موسسه و در کنار آنها سازمان بهزیستی بهره مند می شوند .

افزودنی است : با توجه به وسعت موسسه خیریه شکوفه های اردبیل و انجام خدمات متنوع در راستای مساعدت به کودکان و نوجوانان بی سرپرست این مرکز هم اکنون در بخش های تولیدی اقدام به تهیه و تولید لوازم بهداشتی از قبیل گان های جراحی ، ملحفه ، روبالشی ، لباس و کلاه بیمار می نماید که با این کار اشتغال بیش از 15 نفز بصورت مستقیم و غیر مستقیم را فراهم کرده است .

کد خبر 18034

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد