مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان

مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد ، جمعی از مسئولان کشوری و لشکری ، محمد حبیب دوست فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید اشاد بهزیستی ، حجت الاسلام حمید نادم مسئول روابط عمومی بهزیستی استان در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) سپاه قدس گیلان در رشت برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام احسان الله محمدی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان معرفی شد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی در سپاه قدس گیلان در رشت اظهار داشت: افرادی که زیر سایه امامت و ولایت فقیه زندگی می کنند در این دنیا نیز در بهشت هستند.

حجت الاسلام حسین طیبی فر  افزود : به طور حتم در نقطه مقابل نیز اگر کسی در این دنیا زیرسایه اهل بیت و امامت نباشد و زندگی نکند، در آن دنیا نیز وارد بهشت نخواهد شد و بنا به حدیثی از امام جعفر صادق(ع) ما باید از خدا بخواهیم که این بهشت را از ما نگیرد.

وی ادامه داد: ما باید مواظب باشیم تا از رهنمودهای قرآن کریم و همچنین اهل بیت و ولایت جدا نشویم و خوشبختانه امروز به برکت حاکمیت اسلام در سرزمین عزیز ما ایران، ما در مسیر ولایت حرکت می کنیم و باید به این امر نیز افتخار کنیم.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: البته بعضی از انسان ها همانند کرم ابریشم بافته هایی را دور خود تنیده و انسانیت آنان در برابر وسوسه های شیطان از بین می رود  اما اگر آنان بتوانند این بافته ها را پاره و از تنیده های دور خود بیرون بیایند، به درجه بالایی خواهند رسید و همانند کرم ابریشم که با پاره کردن بافته های دور خود به پروانه تبدیل و گل نشین  می شود.

حجت الاسلام طیبی فر خاطرنشان کرد: انسان نیز همینگونه  است و اگر بتواند از بافته های دور خود رهایی یابد ، از شهد وجود قرآن و ائمه اطهار سود خواهد برد و رستگار می شود و در این دنیا و هچنین در دنیای آخرت جایگاه ارزشمندی را کسب می کند.

در ادامه این مراسم  با حضور سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان و سایر مسئولان سپاه قدس گیلان از زحمات حجت الاسلام غلامحسین تسخیری مسئول پیشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان تقدیر شد.

منبع : ایرنا

کد خبر 18019

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد