افزایش 39 درصدی زکات فطره جمع آوری شده توسط بهزیستی مازندران

مدیرکل بهزیستی استان مازندران از جمع آوری بیش از 21 میلیارد و 738 میلیون ریال زکات فطره و کفاره روزه از 582 پایگاه بهزیستی در سطح استان همزمان با عید سعید فطر خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران دکتر فرزاد گوهردهی با اشاره به افزایش 39 درصدی زکات فطره جمع آوری شده توسط بهزیستی مازندران نسبت به سال گذشته گفت: مبلغ 21 میلیارد و 738 میلیون و 498 هزار ریال زکات فطره  بصورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده که مبلغ 5 میلیارد و 105 میلیون و 548 هزار ریال از محل کمک های نقدی و غیر نقدی مردم شریف استان در مراکز دولتی و 16 میلیارد و 632 میلیون و 950 هزار ریال  در مراکز غیر دولتی جمع آوری شده است.
مدیر کل بهزیستی استان مازندران خاطرنشان کرد: افزایش 39 درصدی زکات فطره جمع آوری شده توسط بهزیستی مازندران بیانگر  افزایش اعتماد خیرین و  مردم شریف استان  به خدمات بهزیستی است .

وی با بیان اینکه  مبلغ جمع آوری شده بلافاصله توسط  ادارات بهزیستی و موسسات خیریه سطح استان در بین نیازمندان تحت حمایت توزیع شده است تصریح کرد:  مبالغ جمع آوری شده  با الویت  خانواده های نیازمند تحت پوشش اعم از کودکان فاقد والدین موثر، سالمندان، افراد دارای معلولیت و بانوان سرپرست خانوار در کوتاهترین زمان ممکن توزیع شده است.

کد خبر 18017

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد