هزینه 30 میلیارد ریالی بهزیستی ایلام برای مسکن مددجویان

کارشناس ساختمان و مسکن اداره کل بهزیستی ایلام از هزینه 30میلیارد ریالی این اداره کل در طول سال گذشته برای مسکن مددجویان زیر پوشش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، جعفر جهانپور روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: این میزان اعتبار برای کمک هزینه ساخت واحد مسکونی  222نفر از مددجویان و افراد دارای معلولیت زیر پوشش پرداخت شده است.

وی با ذکر اینکه از این شمار مددجو 188 نفر در مناطق روستایی و 34 نفر نیز در مناطق شهری سکونت دارند، ادامه داد: میانگین این کمک بلاعوض پرداختی  100میلیون ریال بوده است.

وی معافیت یک هزار و 443 مورد انشعاب آب، فاضلاب، برق، گاز، صدور پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری را از دیگر خدمات ارایه شده حوزه مسکن و ساختمان این اداره کل به مددجویان زیر پوشش در طول سال گذشته برشمرد.

به گفته جهانپور، از این تعداد کمک بلاعوض پرداخت شده 15 مورد ویژه خانواده های دو معلول به بالا بوده است.

وی همچنین به انعقاد تفاهم نامه این اداره کل با بسیج سازندگی سپاه پاسداران استان جهت احداث 71واحد تخریب شده از سیل فروردین سال گذشته اشاره کرد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه عملیات احداث این منازل در حال انجام بوده که علاوه بر کمک بلاعوض 100میلیون ریالی بهزیستی از سوی سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام و بنیاد مسکن نیز کمک بلاعوض و تسهیلات به این مددجویان پرداخت خواهد شد.

38هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند.

پایان/

کد خبر 17978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد