دامغان | ارائه گزارش عملکرد حوزه های تخصصی بهزیستی شهرستان

محمود زحمتکش رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان گفت : بهزیستی شهرستان با دوهزار ۹۷۴ پرونده به تفکیک حوزه توانبخشی ۲۲۳۱ ، حوزه اجتماعی ۶۴۳ نفر و با ۴۸ پرسنل در حال ارائه خدمات می باشد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان محمود زحمتکش رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان گزارشی از عملکرد حوزه های تخصصی این شهرستان ارائه کرد .

محمود زحمتکش رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان گفت : بهزیستی شهرستان با دوهزار ۹۷۴ پرونده به تفکیک حوزه توانبخشی ۲۲۳۱ ، حوزه اجتماعی ۶۴۳ نفر و با تحت نظارت داشتن دو مرکز سالمندان ، یک مرکز بیماران روانی مزمن ، دو مرکز درمان اعتیاد ، دو مرکز توانبخشی ، پنج مرکز نگهداری ، بیست و یک مهد کودک و روستاه مهد و بیست و یک موسسه خیریه و با ۴۸ پرسنل در حال ارائه خدمت به جامعه هدف خود می باشد .

وی افزود : از دو هزار ۲۳۱ پرونده مددجویی در حوزه توانبخشی ، به تفکیک بینایی ۲۵۴ ، جسمی حرکتی ۸۴۸ ، بیماران اعصاب و روان ۵۲۵ ، توانخواهان ذهنی ۵۳۳ ، شنوایی ۳۲۱ و صوت ۱۹ نفر در حال دریافت خدمات می باشند .

ایشان در ادامه : در حوزه اجتمای این شهرستان ۶۴۳ پرونده شامل حمایت و نگهداری از ۸۰ فرزند در پنج مرکز نگهداری ، تحت نظارت بودن ۲۱ مهد کودک و روستاه مهد و واگذاری ۱۲۰ پرونده به بخش خصوصی به جامعه هدف ارائه خدمات می شود.

زحمتکش گفت : حوزه توسعه پیشگیری در شهرستان دامغان با تحت نظارت داشتن ۵ مرکز مشاوره غیردولتی ، یک مرکز مشاوره دولتی با جامعه آماری یک هزار ۳۰ نفر و یک مرکز میان مدت با تعداد  ۱۳۴ نفر و یک مرکز اقامتی درمان اعتیاد به تعداد ۲۷۵ نفر ارائه خدمات به آحاد جامعه و جامعه هدف خود می نماید  .

ایشان در پایان : در حوزه مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری با همراهی موسسات خیریه و اطلاع رسانی به خیرین و شرکت در جلسات هماهنگی اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی به منظور شرکت در رزمایش مواسات و کمک های مومنانه اقدام کرده است و در این راستا با تهیه یک هزار بسته مواد غذایی به ارزش هر بسته پنج میلیون ریال شامل برنج ،روغن ،ماکارانی،گوشت قرمز ،گوشت مرغ،عدس،سویا، قند،چایی ، رب گوجه و شکر در رزمایش مواسات و کمک مومنانه شرکت و این اقلام بین مددجویان تحت پوشش این اداره توزیع گردید.

کد خبر 17969

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد