در رسانه| خدمات مرکز ارتباطات مردمی و اداره شهر همگان شهرداری مشهد و به شهروندان دارای معلولیت، سالمندان و سایر اقشار خاص

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد: اداره تازه تاسیس شهر همگان با توجه به رسالت خطیری که در خصوص اقشار خاص بر عهده دارد، مورد توجه ویژه ما خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد ضمن اعلام این مطلب افزود: بسیاری از اقشار خاص شهروندان از جمله معلولان و شهروندان کم توان، از وجود و کارکرد مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ باخبر نبوده و نمی‌دانند که می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با این مرکز در میان بگذارند، لذا ما آماده همکاری سه جانبه با اداره شهر همگان و سازمان‌های مردم نهاد این حوزه برای معرفی ۱۳۷ هستیم.

وی گفت: درخواست‌های شهروندان خاص از جمله معلولان، کودکان کار، سالمندان و ...، با کلمه کلیدی ثبت شده و در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.
در ادامه این نشست، فاطمه باقری، سرپرست اداره شهر همگان شهرداری مشهد نیز گفت: تقاضامندیم تماس‌های مرتبط با اداره شهر همگان یعنی بانوان، کودکان و افراد دارای معلولیت، جانبازان و سالمندان را به صورت دوره‌ای در اختیار این اداره قرار دهید که بر مبنای آن برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهیم.

وی اضافه کرد: می‌توانیم با همکاری مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، گام‌هایی را جهت معرفی این مرکز به بانوان و شهروندان دارای معلولیت و سالمندان برداریم تا تماس این دسته از شهروندان با ۱۳۷ نیز بیش از پیش شده و با پیگیری ۱۳۷ و اداره شهر همگان، مشکلات بیشتری از این قشر حل شود.
سرپرست اداره شهر همگان شهرداری مشهد در مورد وظایف و اختیارات این اداره نیز گفت: ما می‌خواهیم ضوابط و تصمیم سازی‌های مرتبط با اقشار خاص که در معاونت ها، صورت می‌گیرد را به تصمیم گیری تبدیل کنیم و بر اجرای این تصمیم‌ها نیز در همه حوزه‌های شهرداری، نظارت می‌نماییم، در حال برنامه ریزی هستیم تا بعد از این، پروژه‌ها بدون داشتن پیوست شهر همگان، اجرایی نشود و آزاد شدن بودجه پروژه‌ها در شهرداری، منوط به داشتن پیوست شهر همگان می‌شود.

کد خبر 17966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد