فریدونشهر| برگزاری اولین جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان در سال جدید 

در آخرین روز از اردیبهشت ماه سال 1399 اولین جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان فریدونشهر با حضور اصلانی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فر مانداری، تنی چند ازروسای ادارات و ارگانها، رئیس و کارشناسان بهزیستی شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری فریدونشهر برگزار شد.  

در ابتدای این جلسه اصلانی معاون فرماندار از شرایط خاص و نیازهای جامعه شهری سخن گفت و اذعان داشت همه ما در هر لحظه امکان دارد دچار شرایطی شویم که نیاز به مناسب سازی را بیشتر احساس کنیم و از سوی دیگر همه انسانها در طی مسیری به سوی کهولت سن و سالمندی هستند . لذا میطلبد که دست اندرکاران با جدیت بیشتر موضوع  مناسب سازی را دنبال کنند .
در ادامه افسانه امیری رئیس اداره بهزیستی شهرستان ضمن یادآوری لزوم تحقق آرمان شرایط برابر برای همه افراد در استفاده از اماکن و امکانات عمومی، از مسئولین حاضر خواست تا نسبت به اصلاح و مناسب سازی  محیط شرایط محل کار خود اقدام کنند و با اشاره به وضعیت نامطلوب برخی مدارس شهری و روستایی خواستار پیگیری جدی از  سوی رئیس آموزش و پرورش شهرستان در این زمینه شد.
وی  از روسای ادارت برق، آب و فاضلاب شهری، فنی حرفه ای و شهرداری شهرفریدونشهر و برف انبار  بابت عنایت ویژه به بحث مناسب سازی و اصلاح ساختمان های تحت نظارت  تقدیر و تشکر کرد.
در پایان نیز کارشناس توانبخشی بهزیستی فریدونشهر گزارشی از پایش ادارت شهرستان در سال 98 ارائه کرد و حاضرین در جلسه در خصوص مشکلات و موانع موجود برای مناسب سازی اماکن  به بحث و تبادل نظر پرداختند.
 
 

کد خبر 17943

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد