برگزاری اولین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان کرمان

اولین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان در سال 99 با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، مدیر کل ومعاون توانبخشی بهزیستی استان - نمایندگان عضو ستاد در محل سالن اجتماعات پیامبر اعظم استانداری کرمان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان با قدردانی از اقدامات و تلاش های انجام شده  در سراسر استان کرمان توسط ادارات و سازمان ها گفت : اقدامات زیادی  به منظور گسترش  و ایجاد زمینه دسترسی آسان افراد دارای معلولیت و محدودیت در سطح اماکن و معابر عمومی و بهره مندی از خدمات وامکانات موجود انجام شده است .

 وی پیشینه فرهنگی و توجه داشتن به افراد دارای معلولیت را مقدمه هر گونه اقدام دانست و یادآور شد : در این
 صورت است که حقوق شهروندی افراد رعایت شده و تحقق می یابد .
 
صادق زاده با بیان اینکه همه اقدامات به ویژه توسط شهرداری ها و سازمان برنامه و بودجه لازم است ولی کافی نیست ؛ افزود : تا رسیدن به شرایط قابل قبول فاصله زیادی داریم و باید با بررسی اقدامات و رفع موانع سازمانی یا قانونی فرهنگ مناسب سازی را گسترش دهیم .
 
مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به شیوع ویروس کرونا ، گفت : شیوع این ویروس باعث شد در بسیاری زمینه ها از فضای مجازی استفاده شود که البته با استفاده از این فضا می توان علاوه بر گسترش  فرهنگ مناسب سازی ، امکان دسترسی آسان به خدمات برای همه افراد جامعه به ویژه  افراد دارای معلولیت ومحدودیت را فراهم کرد .

کد خبر 17941

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد