رسیدگی به مشکلات مهدهای کودک گلستان در دیدار با معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار

به دنبال مسائل و چالشهای بوجود آماده در مهدهای کودک به دلیل شیوع ویروس کرونا،و درراستای ارائه راه حل ها و بررسی راهکارها لازم دراین زمینه ، نشست مشترک دکتر غفاری _مدیرکل بهزیستی گلستان به اتفاق معاون اجتماعی ،کارشناسان دفتر امور کودکان و مدیران مهدهای کودک با مهندس چراغعلی_ معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار صبح امروز شنبه دهم خردادماه،در استانداری برگزار شد.

دراین جلسه مدیران مهدهای کودک با اشاره به مصوبه ستاد استانی پیشگیری از ویروس کرونا مبنی بر تعطیلی مهدهای کودک از ابتدای اسفندماه تاکنون و عدم پرداخت شهریه توسط والدین که منجر به عدم توانایی پرداخت هزینه‌های جاری مراکز نظیر اجاره‌بها حقوق و بیمه پرسنل و بیکاری پرسنل شده است و  مشکلات والدین شاغل در نگهداری از فرزند و..... خواستار بازگشایی مهدهای کودک با رعایت پروتکل بهداشتی وحمایت ارگان های دولتی پس از بازگشایی شدندکه این امر آسیب‌های جدی و جبران‌ناپذیری را برای مهدها به وجود خواهد آورد.

گفتنی است:  با توجه به تداوم این شرایط در آینده شاهد تعطیلی تعداد زیادی از این مراکز به دلیل عدم توانایی در پرداخت هزینه‌های جاری و بالطبع آن شاهد بیکاری تعداد زیادی از پرسنل شاغل در این مراکز خواهیم بود.
در پایان پس ار بحث و تبادل نظر مقرر شد : مشکلات موجود از طریق ستاد ملی پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا پیگیری شود.

کد خبر 17938

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد