گرمسار | گزارش عملکرد و اقدامات بهزیستی شهرستان در ماه مبارک رمضان

محمد نسیمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گرمسار گفت : ارتباط خیرین با اداره بهزیستی یکی از عوامل تاثیرگذار در تحقق اهداف عالیه سازمان بهزیستی است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان محمد نسیمی  رئیس اداره بهزیستی شهرستان  گزارش  از مجموعه فعالیت ها و اقدامات انجام شده در ماه مبارک رمضان ارائه کرد.

محمد نسیمی در خصوص جمع آوری  وجوهات و نذورات  توسط خیرین در این شهرستان گفت: در شهرستان گرمسار دو موسسه خیریه تحت نظارت بهزیستی شهرستان مشغول به فعالیت و ارائه خدمات می باشند.

ایشان در ادامه : ضمن تبریک عید سعید فطر  این نکته را مورد اهمیت قرار دادند  که ارتباط خیرین با اداره بهزیستی یکی از عوامل تاثیرگذار در تحقق اهداف عالیه سازمان بهزیستی است

رئیس اداره بهزیستی شهرستان گرمسار گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و کاهش میزان  فعالیت اقتصادی مددجویان تحت پوشش ، ایت اداره با همراهی و همکاری مراکز تحت نظارت اقدام به تهیه و توزیع  ۳۳۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی ۰۰۰/۰۰۰/ ۸۹۶  ، تهیه و توزیع ۱۸۰ بسته بهداشتی به ارزش ریالی ۰۰۰/۰۰۰/۱۳۴ کرده است و همچنین مشارکت های مردمی توسط خیرین در ماه مبارک رمضان به صورت توزیع غذای گرم معادل ۰۰۰/۲۰۵/۳۰ میلیون ریال می باشد که بین گروه هدف در این شهرستان توزیع شد تا بتوان گامی هرچند کوتاه در جهت کاهش اثرات مخرب این بیماری برداشت .

ایشان در پایان با تاکید بر هدف سازمان بهزیستی کشور در خصوص  ارائه خدمت موثر و پایدار به جامعه هدف خود و ارتقا سطح آگاهی جامعه گفت : خدمت مطلوب و شایسته در سایه قوانین و دستورالعمل های اجرایی یکی از مهم ترین اهداف در این سازمان می باشد.

کد خبر 17934

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد