تقدیر استاندار قزوین از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین

استاندار قزوین از تلاش های روابط عمومی بهزیستی استان قزوین در طول ایام کرونا و همچنین عملکرد یکساله این اداره کل درزمینه اطلاع رسانی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در مراسم تجلیل از روابط عمومی های برتر استان  که بعدازظهر پنجشنبه در واحد تولید آبیار پلاست در شهرک صنعتی کاسپین و به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد از تلاش های  روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین  در طول ایام کرونا و همچنین عملکرد یکساله این اداره کل درزمینه اطلاع رسانی تقدیر و تشکر کرد.

 هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در این نشست گفت: نیروهای روابط عمومی باید قدردان جایگاه اداری خود باشند و به آن افتخار کنند.

استاندار قزوین افزود: زمانی که حرف از اطلاع رسانی و اقدامات یک دستگاه به میان باشد، جایگاه روابط عمومی هویدا می‌شود و اینجاست که انگیزه، دانش و ارج نهادن به جایگاه روابط عمومی باید از سوی این نیروها مورد اهتمام قرار گیرد.

جمالی پور تاکید کرد: جایگاه روابط عمومی در یک سازمان بستگی به فعالیت و عملکرد خود مدیران و کارشناسان این حوزه دارد و که باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار قزوین، ارتباطات را یکی از مولفه‌های اصلی توسعه دانست و گفت: بدون توجه به اطلاع رسانی هرگز توسعه و پیشرفت یک جامعه که بر پایه نیروهای انسانی قرار دارد، اتفاق نمی‌افتد.

روابط عمومی‌های قزوین نیازمند ابزارها و تجهیزات بروز هستند

مدیرکل روابط عمومی‌ استانداری قزوین نیز در این نشست گفت: در ایام کرونا بسیاری از روابط عمومی‌ها تا پاسی از شب بیدار بودند و پیگیری های سازمانی برای رعایت بهداشت و سلامت شهروندان و همکاران خود را بر زندگی شخصی خودشان ترجیح دادند.

سید حسین بی‌نیاز با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید در کنار تأثیرگذاری به دنبال تاثیرپذیری باشند،افزود: یک فرد شاغل در حوزه روابط عمومی در جهان امروزی باید از تمام ابزارها به منظور اطلاع رسانی استفاده کند تا بتواند در این عرصه موفق عمل کرده و موثر واقع شود.

وی اضافه کرد: متاسفانه روابط عمومی‌ها چندان در ادارات خود مجهز به تکنولوژی نیستند و این موضوعی است که باید در اسرع وقت با کمک مدیران دستگاه‌ها برطرف شود.

بی‌نیاز در خصوص لزوم ارتباط موثر اصحاب رسانه با روابط عمومی ها، تاکید کرد: متاسفانه برخی خبرنگاران فعال نیستند اما در هنگام تجلیل ها و تقدیرها انتظار دارند در صف اول باشند، این درحالی است که برخی از خبرنگاران سالهست ارتباطی با مدیران روابط عمومی ندارند و باید در این خصوص آسیب شناسی کنیم

کد خبر 17931

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد