مشارکت پنجاه میلیارد ریالی خیرین بهزیستی در ماه مبارک رمضان

خیرین قمی در ماه مبارک رمضان بیش از پنجاه میلیارد ریال به بهزیستی و مراکز تحت نظارت بهزیستی قم کمک کردند.

دکتر مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی استان قم با اعلام این خبر افزود در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش همدلی مومنانه ، بهزیستی قم با کمک خیرین و نیکوکاران توانست ماه مبارک رمضان گام موثری در کمک به جامعه هدف خود بردارد.

پهلوانی افزود:خیرین قمی بیش از بیست میلیارد ریال بصورت نقدی و نزدیک به سی میلیارد ریال بصورت غیرنقدی به صورت مستقیم به بهزیستی استان ویا بصورت کمک به مراکز تحت نظارت بهزیستی قم کمک کردند که این رقم نسبت به سال گذشته با رشد قابل ملاحظه ای همراه بود.

مدیرکل بهزیستی استان قم با اشاره به ضرورت الزامات بهداشتی در دوره شیوع بیماری کرونا خاطرنشان کرد امسال به علت این الزامات از برگزاری سفره های اطعام و افطار در مراکز با پذیرایی از مددجویان در تالارهای پذیرایی معذور بودیم اما خیرین معزز با کمکهای نقدی و غیرنقدی خود بهزیستی را در تامین سبدهای غذایی یاری نمودند.

مدیرکل بهزیستی قم ضمن قدردانی بیوت مراجع عظام تقلید،تولیت های محترم حرم مطهر و مسجدمقدس جمکران،صاحبان کارخانجات و صنوف و کلیه نیکوکاران ارجمند که با عمل به وظیفه اجتماعی خود دست بهزیستی را در رفع گوشه ای از نیازهای جامعه هدف گرفتند افزود با توجه به شرایط سخت اقتصادی و تنگناهای معیشتی خانواده های تحت پوشش همچنان نیازمند یاری خیرین استان هستیم.

کد خبر 17923

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد