رزمایش مواسات و پویش همدلی مومنانه با توزیع بیش از ۱۵۰ هزار بسته معیشتی در گیلان

محمد حبیب دوست فرمانده پایگاه مقاومت بسیح شهید ارشاد بهزیستی گیلان گفت : رزمایش مواسات ، پویش همدلی مومنانه با توزیع بیش از ۱۵۰ هزار بسته معیشتی در گیلان انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیح شهید ارشاد بهزیستی گیلان اظهار داشت  : در اجرای رزمایش مواسات و پویش همدلی مومنانه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در ماه ضیافت الهی افزون بر دوازده هزار و پانصد سبد کالا بین مددجویان بهزیستی استان توزیع شد.

وی افزود : این میزان سبد کالا به ارزش بیش ۳ از میلیارد تومان بین اقشار تحت پوشش بهزیستی و نیازمندان توزیع شده است.

محمد حبیب دوست بیان داشت : در مرحله اول این رزمایش حدود ۵۵ هزار بسته معیشتی و در مرحله دوم نیز حدود ۵۰ هزار بسته معیشتی و در مرحله پایانی این رزمایش شاهد توزیع حدود ۵۰ هزار بسته معیشتی بودیم که از این بین بیش از ۱۲۵۰۰ هزار بسته معیشتی توسط بهزیستی بین مددجویان و اقشار آسیب پذیر از کرونا استان توزیع شد.

وی افزود : در بحث شیوع بیماری کرونا، مشکلات معیشتی برای مردم پیش آمد که با دستور رهبر معظم انقلاب و اجرایی شدن این رزمایش به خانواده های این آسیب دیدگان کمک شده و امیدواریم این کمک ها تا حدی مشکلات به وجود آمده از بیماری کرونا را برطرف کرده باشد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیح شهید ارشاد بهزیستی گیلان در ادامه گفت :  این اقلام توسط نیکوکاران در موسسات خیریه، نهادها، انجمن‌ های نیکوکاری، تهیه و در قالب سبد کالا بین مددجویان در سطح گیلان توزیع گردید.

وی خاطر نشان کرد: کمک های نقدی مردم به بهزیستی استان نیز در این راستا بیش از دو میلیارد ریال بود که این امرنوعدوستی مردم گیلان را نشان می دهد که در مواقع بحرانی به کمک هم می شتابند.

کد خبر 17913

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد