سمنان | نشست صمیمی و تخصصی مدیرکل با کارشناسان و مددکاران مرکز تامین و توسعه شهرستان

مدیرکل بهزیستی استان سمنان هدف از این دیدار را گفتگو با کارشناسان و مددکار مرکز تامین و توسعه برشمردند و ابراز داشتند : مرکز تامین و توسعه در صف خدمت رسانی  به جامعه هدف قرار دارد و این امر جایگاه ویژه و مهمی به این مرکز می دهد و لازم است بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور از مرکز تامین و توسعه شهرستان سمنان بازدید و با کارشناسان و مددکاران این مرکز نشست تخصصی را برگزار کردند .

در این دیدار و بازدید مدیرکل را حسین نوحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی ، حمید همتیان مسئول حراست ادراه کل بهزیستی استان و نرجس درخشنده رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان همراهی می کردند .

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان در ابتدای این دیدار از رئیس و کارشناسان مرکز تامین و توسعه اداره بهزیستی شهرستان سمنان در خدمت رسانی مطلوب به جامعه هدف اداره کل تقدیر و تشکر کردند و هدف از این دیدار را گفتگو با کارشناسان و مددکار برشمردند و ابراز داشتند : مرکز تامین و توسعه در صف خدمت رسانی  به جامعه هدف قرار دارد و این امر جایگاه ویژه و مهمی به این مرکز می دهد و لازم است بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرد .

وی افزود : با ارتقاء و افزایش ارائه خدمات در نقطه پیکان خدمت رسانی به جامعه هدف ما شاهد افزایش رضایتمندی و کاهش مراجعات به دیگر بخش های اداری و سازمانی هستیم و این امر یکی از اهداف اصلی سازمان بهزیستی می باشد و در تحقق این هدف والا در صدد تاسیس مراکز مثبت زندگی است تا بتوان با کمترین صرف وقت و هزینه جامعه هدف به نیازهای خود دست یابد .  

در ابتدای این بازدید و دیدار نرجس درخشنده رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان ضمن خوش آمدی گویی به مدیرکل و هیات همراه گزارشی از عملکرد و فعالیت های مرکز تامین و توسعه اداره بهزیستی شهرستان سمنان به شرح ذیل ارائه داشتند :

مرکز تامین و توسعه شهرستان سمنان با دارا بودن یک هزار و ۲۰۰ پرونده توانبخشی و ۱۰۰ پرونده اجتماعی با دارا بودن ۸ پرسنل در حال ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی شهرستان می باشد که تمامی این ۱۳۰۰ پرونده مستمری ماهیانه سازمان بهزیستی را دریافت نمی کنند و جامعه هدف مستمری بگیر در بخش های غیر دولتی خدمات لازم را دریافت می نمایند .

وی افزود : با وجود جایگاه ، اهمیت و در پی آن ارتقای سطح خدمات ارائه شده به جامعه هدف ، اقدام به تجهیز مرکز از افزایش پرسنل تا  تجهیز ملزومات اداری مورد نیاز کرده ایم تا بتوانیم گامی در جهت تحقق رضایتمندی جامعه هدف برداریم .

در ادامه این دیدار که به بیش از دو ساعت بطول انجامید علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان با کارشناسان و مددکاران مرکز تامین و توسعه اداره بهزیستی شهرستان سمنان بصورت انفرادی دیدار و گفتگو کرد و با مسائل و مشکلات  ایشان آشنا شد و شنوایی انتقادات و پیشنهادات آنان بود .

کد خبر 17910

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد