لزوم هم افزایی و همکاری همه دستگاه ها در راستای پیشگیری از مواد مخدر

ایسنا/کرمان مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: پیشگیری از مواد مخدر هزینه بر و زمان بر است و تعامل و همکاری همه دستگاه ها را می طلبد و البته هزینه در این بخش سرمایه گذاری است و باید این مسئله همچنان مورد توجه باشد

"عباس صادق زاده" بعد از ظهر امروز سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مخدر استان کرمان با تاکید بر لزوم هم افزایی در امر پیشگیری اظهار کرد: خروجی های کار نشان می دهد پیشگیری ها موفق نبوده و زیرساخت کار درست نشده است.

وی با بیان اینکه همراهی و همنواختی کار را باید در پیشگیری بالا ببریم، افزود: کارهای متفرقه خیلی انجام می شود اما نتیجه مورد نظر از این پراکندگی حاصل نمی شود.

صادق زاده تصریح کرد: باید برنامه های امسال را از یک جا زش به افراد خانواده دارای معتاد گفت: طرح "یاری گران" با همکاری آموزش و پرورش اجرا می شود و این طرح در ۷۵۲ مدرسه در سال گذشته اجرا و ۸۳۷ کارگاه برگزار شده است.

صادق زاده با اشاره به اینکه ورود ما به محیط های نظامی توسعه زیادی پیدا کرده، افزود: پیشگیری از مواد مخدر هزینه بر و زمان بر است و تعامل و همکاری همه دستگاه ها را می طلبد و البته هزینه در این بخش سرمایه گذاری است و باید این مسئله همچنان مورد توجه باشد.

کد خبر 17899

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد