جمع آوری زکات فطره  توسط ۱۰۰ پایگاه

مدیر کل بهزیستی لرستان گفت: ۱۰۰ پایگاه برای جمع آوری زکات فطره و کفاره روزه در استان راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان دکتر کرم یاری با بیان این مطلب افزود: امسال به علت شیوع ویروس کرونا و عدم برپایی نماز عید سعید فطر، پایگاه ها و صندوق های جمع آوری فطریه بهزیستی در مراکز و موسسات خیریه، میادین و معابر اصلی وادارات بهزیستی شهرستانها مستقر بود.

یاری با بیان اینکه مبالغ فطریه هم استانی های عزیز بر اساس نیازمندی در بین مددجویان توزیع می گردد، افزود: امسال اداره کل بهزیستی استان لرستان اقدام به برپایی ۱۰۰ پایگاه و ۷۰ صندوق جمع‌آوری زکات فطره در سطح استان نمود.

وی افزود: امسال با راه اندازی کد دستوری #۱۴۰۰۰۰۶*۴*۷۳۳* ودرگاه اینترنتی بهزیستی هم استانی های عزیز توانستند نسبت به پرداخت وجوه زکات فطریه و کفاره خود ازطریق گوشی تلفن همراه اقدام نمایند.

دکتر یاری  با اشاره به اینکه بهزیستی یک نهاد تخصصی در حوزه حمایتی است گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون مبلغ ۳۰۰میلیون ریال بصورت نقد و بالغ بر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بخش غیرنقدی و پویش همدلی مومنانه جمع‌آوری شده است.

در حال حاضر بیشتر از ۵۰ هزار معلول، ۱۰ هزار زن سرپرست خانوار و یکهزار کودک بی سرپرست بصورت مستقیم از بهزیستی لرستان خدمت دریافت می نمایند.

کد خبر 17889

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد