گروههای همیار زنان سرپرست خانوار در قزوین تسهیلات بلاعوض گرفتند

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان قزوین گفت: ۳۹۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به ۱۳ گروه از همیاران زنان سرپرست خانوار استان پرداخت شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین پری میرزایی معاون امور اجتماعی بهزیستی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت سمن‌ها برای پیشبرد اهداف بهزیستی از مهمترین اولویت‌ها در این اداره است.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های بهزیستی استان قزوین بهره گیری از ظرفیت تشکل‌های غیر دولتی و زنان سرپرست خانوار است که در این راستا برنامه‌های مختلفی اجرا شده است.

میرزایی تصریح کرد: هدایت گروه‌های همیار برای ثبت تعاونی، توسعه گروه‌های همیار جدید، عقد تفاهم نامه با سازمان‌ها و ادارات مختلف برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود و تشکیل جلسه با خیرین و آشنایی نیکوکاران با طرح‌های حمایتی گروه‌های همیار زنان سرپرست خانوار از جمله برنامه‌های آینده بهزیستی برای این گروه‌ها است.

فعال شدن ۱۳ گروه همیار زنان سرپرست در قزوین

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان قزوین از فعالیت ۱۳ گروه همیار زنان سرپرست خانوار در شهرستان‌های استان هم خبر داد.

وی گفت: ۱۳ گروه همیار زنان سرپرست خانوار در زمینه‌های قالیبافی، تولید و بسته بندی مواد غذایی، خیاطی، تولید عرقی جات، سفالگری، چاپ و تکثیر، دامداری، تولید سرویس آشپزخانه و شرکت خدماتی در استان فعالیت دارند.

میرزایی افزود: از این تعداد چهار گروه همیار در تاکستان، سه گروه در قزوین، چهار گروه در شهرستان البرز، یک گروه در بویین زهرا و یک گروه در آبیک فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: از سوی بهزیستی برای هر یک از این گروه‌ها و کمک به شروع فعالیت ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان قزوین یادآور شد: در سال گذشته ۵ گروه همیار زنان سرپرست خانوار باز توانی شده و از پوشش حمایتی بهزیستی استان خارج شدند

کد خبر 17859

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد