پاکدشت | برنامه های آموزشی و اشتغال در اولویت برنامه ها قرار دارد

محمود برزگر خودکفایی و توانمند سازی مددجویان را از برنامه‌های اصلی و در اولویت بهزیستی شهرستان اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی پاکدشت، محمود برزگر رئیس اداره  با اشاره به هدف گذاری برای تحقق شعار جهش تولید، گفت: رسالت این اداره توانمندسازی، بازتوانی و ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان تحت پوشش  و توانمندسازی مددجویان بهزیستی در راستای تحقق شعار سال است.
محمود برزگر در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری با شعار جهش تولید با دو نفر از کارآفرینان همکار با سازمان بازآفرینی شهری از مجموعه معاونت بازآفرینی شهرداری پاکدشت در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر دیدار کرد.
در این دیدار درخصوص هم افزایی بین سازمانی برای آموزش و بکارگیری مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت در دو حوزه تولید کیف و لوازم التحریر صادراتی و قالی بافی مذاکرات اولیه صورت پذیرفت.
برزگر افزود: در حوزه تولید کیف های صادراتی امکان آموزش و بکارگیری حداقل 50 نفر از مددجویان تحت پوشش و در حوزه قالیبافی بدون محدودیت امکان آموزش و بافت فرش و قالی های تزئینی از طرف کارآفرینان وجود دارد.
وی افزود:  آموزش و بکارگیری معلولین در اولویت کار قرار دارد و بعد از آن از پتانسیل زنان سرپرست خانوار تحت پوشش استفاده می شود.
محمود برزگر خودکفایی مددجویان را از برنامه‌های اصلی و اولویت دار این اداره عنوان کرد و افزود: این سازمان در کنار حمایت‌ها و ارایه خدمات تخصصی به جامعه هدف، خودکفایی و استقلال مالی مددجویان را در دستور کار قرار داده است.

کد خبر 17799

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد