ملارد |  717 نفر از افراد مشکوک به کویید-19  از طریق روانشناسان و مشاوران ارزیابی روانی- اجتماعی شدند

داود خادم رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد از ارزیابی روانی و اجتماعی 717 نفر از افراد مشکوک به کویید-19 از طریق روانشناسان و مشاوران این اداره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ملارد، در راستای  کاهش استرس و اضطراب بیماران کویید-۱۹  با هماهنگی فرمانداری شهرستان ستاد مقابله با  کرونا، روانشناسان اورژانس اجتماعی و مشاوران کلینیک های اداره بهزیستی ضمن تماس با 717  نفر از افراد مشکوک به کرونا  و شناسایی ۲۲۴ نفر افراد مبتلا به این بیماری  به ارزیابی روانی و اجتماعی این افراد پرداختند.
داود خادم ضمن تاکید بر حمایت‌های روانی، اجتماعی و ارتقا سلامت روان جامعه توسط بهزیستی گفت:  ۱۲۳ نفر از افراد نیازمند به بسته های حمایتی پس از مشاوره توسط کارشناسان این اداره جهت حمایت به فرمانداری معرفی شده اند.
داود خادم با بیان اینکه در بحران ایجاد شده، مراکز مشاوره تخصصی تحت نظارت بهزیستی در شهرستان ملارد هم همراه با کارشناسان ستادی مشغول ارائه خدمات هستند افزود: مشاورین  اداره طی تماس با این افراد چگونگی ارتباط با سامانه ١٤٨٠ و همچنین سایت corona.behzisti.ir  را جهت دریافت خدمات روانشناختی آموزش می دهند.

وی ادامه داد: در این تماسها مواردی چون مدیریت استرس و کنترل هیجان در شرایط اضطراری و ... مطرح می شود.

کد خبر 17795

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد