ادامه توزیع سبدهای غذایی تا آخرین روز ماه مبارک رمضان

توزیع غذایی گرم و سبدهای غذایی و بسته های خوراکی به همت و مساعدت خیرین تا آخرین روزها و ساعات ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

دکتر مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی استان قم ضمن تقدیر از کلیه بیوت مراجع عظام ،علما،مسولین استانی،صاحبان کارخانجات و صنوف و خیرین ارجمندی که در پویش همدلی مومنانه به یاری جامعه هدف بهزبستی شتافتند افزود به همت این بانیان خیر به حمدالله کار توزیع اقلام مذکور ،غذای گرم و سبدهای غذایی تا آخرین روز و ساعات ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

پهلوانی افزود: جدای اقلام توزیع شده در روزهای گذشته ، توزیع سیصد کارتن کیک اهدایی شرکت لینا، پنج هزار پک و بسته خوراکی شامل شیر،خامه، کیک و خرما بین مراکز شبانه روزی و مجتمع های شهری و روستایی، توزیع چندهزار پرس غذای گرم بین خانوادهای تحت پوشش و همچنین سبدهای غذایی بین مددجویان از اقدامات دیگربهزیستی در ابن روزها و ساعات پایانی ماه مبارک است .

دکتر پهلوانی درپایان با اشاره به فتاوای مراجع عظام تقلید از آمادگی بهزیستی قم جهت دریافت زکات فطره ،کفارات و ندورات مردم مومن و سخاوتمند استان خبر داد و افزود کد دستوری #9090*741* جهت واریز آسان زکات فطره درنظر گرفته شده است.

کد خبر 17763

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد