۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
بانگ آزادی به افق قدس

مقام معظم رهبری: 《 امروز بیداری اسلامی ملت­های مسلمان نسبت به فلسطین و مردم آن فراگیر است.》

روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، رستاخیز استکبار ستیزی ملل مسلمان جهان، روز وحدت همه انسان های حقیقت خواه و عدالت دوست، روز گره خوردن بازوانِ توانای امت اسلامی و روز ستیز همیشگی با صهیونیسم و امپریالیسم غارتگر است.

روز قدس یادگار امام راحل ماست که آن را همانند نشانه ای بر تارک تاریخ به یادگار گذاشت تا مردمان مسلمان جهان از ستمی که بیدادگران بر ملت اسلام روا می کنند، غافل نمانند. این فریاد بیدار باش امام عاشقان، شلاقی بود بر ذهن های خفته ملت اسلام، تا از خواب عمیق غفلت بیدار شوند و در برابر ستمگران تاریخ، با قامتی برافراشته قیام کنند.

 اکنون که سال ها از سخنان پیامبرگونه ی آن بزرگ مرد الهی گذشته است، چهره ی واقعی صهیونیسم بعنوان عامل اصلی تمامی پلیدی ها و جنگ ها و ناامنی های منطقه و جهان، و سردمدار اصلی تروریسم و داعش، بیشتر از گذشته بر همگان روشن شده و فلسفه ی مبارزه و مقابله با صهیونیسم و دفاع از فلسطین و سوریه و لبنان و عراق، بعنوان نقطه ای برای دفاع از اسلام و امنیت ملی ایران، برای همه به وضوح قابل درک است و به لطف الهی، روز قدس، شهرتی جهانی یافته و مرزها را در نوردیده و در اعماق دل و جان ملت های آزاداندیش جهان، و به ویژه کشورهای اسلامی، نفوذ کرده است.

سلام بر مبدع روز قدس، خمینی کبیر(ره) .

 سلام بر قبله ی اول مسلمین.

سلام بر قدس.

سلام بر آزادی.

کد خبر 17753

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد