دیدار مدیرکل بهزیستی گیلان با خانواده معظم شهدا به مناسبت سوم خرداد

مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد در آستانه سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر باتفاق منتخب مردم شفت و فومن خلیل بهروزی فر ، معاون امور توانبخشی دکتر عابدین قاسمیان ، معاون امور اجتماعی دکتر رضا جعفری ، مشاور مدیرکل در امور فرهنگی رحیم تکاملی ، مسئول روابط عمومی حجت الاسلام حمید نادم و رئیس اداره پذیرش و هماهنگی محمد برهود ، محمد نوروزی ریاست بهزیستی شهرستان رشت با مادر شهیدان امام پناهی دیدار نمود.

در این دیدار دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان با تبریک فرا رسیدن روز قدس و گرامیداشت سوم خرداد گفت: امنیت و اقتدار امروز کشور را مرهون خون شهدا هستیم و اظهار داشت: مادران شهدا نمونه واقعی صبر و ایستادگی هستند و فرزندانی را در دامان خود پرورش دادند که مدافع اسلام و انقلاب شدند.

خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند و با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است، گفت: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت این مرز و بوم هستند و لازم است همه در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت از همه ظرفیت ها بهره گیری نمایند.

مادر شهیدان امام پناهی نیز در این دیدار به ‏بیان سجایای اخلاقی و خاطراتی از این شهیدان پرداخت‎.

کد خبر 17747

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد