پیام دکتر علیرضا حاجیونی مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت روز جهانی قدس

دکتر حاجیونی مدیر کل بهزیستی استان بوشهر طی  پیامی ازخانواده بزرگ بهزیستی و جامعه هدف تحت پوشش درسراسر استان خواست همراه با سایر مردم جهان باحضور پرشور در فضای مجازی  فریاد آزادی خواهی واستکبار ستیزی مردم ستم دیده و رنج کشیده فلسطین را طنین انداز کنند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی بهزیستی استان بوشهر، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس یکی از برجسته‌ترین و ماندگارترین یادگاران احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) حضرت امام خمینی(ره) و نماد صف‌بندی حق در مقابل باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج ‌کشیده فلسطین است

روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام، به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان است.

آرمانی که متعلق به همه آزادی‌خواهان بشر و درد مشترک همه انسان‌های عدالت‌ طلب به عنوان حادثه‌ای برای موحدین و مؤمنان در اعصار گذشته، حال و آینده از روزی که مسجدالاقصی پایه ‌گذاری شد تا همیشه تاریخ است.

هرچند امسال به دلیل پاندمی ویروس کرونا در جهان و کشور عزیزمان ایران از برگزاری راهپیمایی های منسجم محروم هستیم ولی این محدودیت مانع از حمایت ملت شریف ایران اسلامی از مردم مظلوم و ستم کشیده فلسطین نخواهد شد.

لذا با دعوت از تمامی همکارانم در بهزیستی استان و جامعه هدف، به شنیدن سخنان رهبر فرزانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مد ظله العالی) که به صورت زنده از شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان پخش     می گردد، خواستارم در این روز با حضور پر شور در فضای مجازی نفرت و انزجار خود را از غاصبین فلسطین عزیز و استکبار جهانی اعلام نمایند.

دکتر علیرضا حاجیونی

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر

کد خبر 17744

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد