بیانیه مدیرکل بهزیستی گلستان به مناسبت روز جهانی قدس

ای قدس ای شهر خدا آزاد می خواهم تو را معراج گاه مصطفی آزاد می خواهم تو را قدس، دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است. هرگلبرگ این دفتر، یادمان حماسه ای ماندگار، فریادی بی کران و مظلومیتی بی مرز است. قدس، قبله پیشین مسلمانان و قلب کنونی آنان است. ما در طول تاریخ با قدس زیسته ایم و پاسدار قداست قدس بوده ایم. قدس جغرافیای عشق، تاریخ ایثار و محراب نیایش های خونین است.

‍ ‍ روز قدس را امام خمینی رحمه الله بر تارک تاریخ به یادگار گذاشت تا مردمان مسلمان جهان از ستمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می کنند، غافل نمانند. این فریاد بیدار باش امام عاشقان، تلنگری بود بر ذهن های خفته ملت اسلام، تا از خواب عمیق غفلت بیدار شده و در برابر ستمگران تاریخ، با قامتی برافراشته قیام کنند.


 اکنون که سال ها از سخنان پیامبرگونه آن بزرگ مرد الهی گذشته است، روز قدس، شهرتی جهانی یافته و مرزها را طی و در اعماق دل و جان ملت های آزاداندیش جهان، به خصوص کشورهای اسلامی، نفوذ کرده است.


روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، رستاخیز استکبار ستیزی ملل مسلمان جهان، روز وحدت همه انسان های حقیقت خواه و عدالت دوست، روز گره خوردن بازوان توانای امت اسلامی و روز ستیز همیشگی با صهیونیسم و امپریالیسم غارتگر است. 
روز قدس، روز کنار گذاشتن سلیقه ها و پیوستن قطره ها به اقیانوس جاری انسان هاست. روز بازتابِ خشمِ خروشانِ خلق های ستم دیده و طوفانی شدن غیرت های مقدس مردمی است که نفرت خویش را علیه اسرائیل غاصب با شعارهایشان ابراز می کنند.


بر همین اساس و با توجه به آرمان های همیشگی بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر حمایت از مسلمانان مظلوم سراسر جهان و پشتیبانی از مردم مبارز فلسطین و در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان،ضمن محکوم کردن جنایات دولت غاصب صیهونیستی، هم آوا با ملت سلحشور فلسطین، برای آزادی قدس شریف،دست دعا به سوی رحمان قدیر دراز کرده و برای مسلمانان جهان، بویژه مردم آزاده و سرافراز فلسطین، دنیایی سراسر صلح و آرامش و آزادی  آرزو میکنیم.

کد خبر 17743

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد