۳۴۰ پایگاه بهزیستی در خراسان جنوبی آماده جمع آوری فطریه است

حسن رحیمی معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی خراسان جنوبی از برپایی بیش از ۳۴۰ پایگاه جمع آوری فطریه و کفاره در سطح استان خراسان جنوبی همزمان با عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی «حسن رحیمی» صبح امروز (پنج‌شنبه یکم خرداد) در جمع خبرنگاران در خصوص جمع آوری زکات فطریه و نذورات مردم خراسان جنوبی در روز عید سعید فطر اظهار کرد: سازمان بهزیستی به عنوان یک واسطه میان نیازمندان واقعی، جامعه هدف خود، خیرین و مردم نوع دوست استان همچون سال‌های گذشته آماده دریافت زکات فطره ،کفارات و نذورات است.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی خراسان جنوبی در ادامه گفت: امسال با توجه به شرایط خاص، نذورات همشهریان عزیز به دو صورت غیر حضوری (دریافت الکترونیک وجوه مربوط به فطریه و کفارات )و حضوری با برپایی 340 پایگاه و 680 صندوق توسط ادارات بهزیستی شهرستان ها و موسسات خیریه دارای مجوز از بهزیستی جمع آوری خواهد شد.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی متولی نگهداری و حمایت از افراد دارای معلولیت، ایتام، کودکان زنان سرپرست خانوار و زنان بدسرپرست و آسیب دیدگان اجتماعی است، ادامه داد: همشهریان می توانند جهت سهولت پرداخت زکات فطره و رعایت بهداشت و ضوابط کرونایی از طریق شماره کارت مجازی بانک مرکزی به شماره  6367957079939448 کمک های خود را به جامعه هدف بهزیستی جهت تهیه سبد غذایی اهدا کنند.

رحیمی به افزایش کمک های نقدی و غیرنقدی هم استانی‌ها در ماه مبارک رمضان در طرح پویش همدلی مومنانه و «من حامی بهزیستی هستم» در عید نوروز امسال اشاره کرد و گفت: امسال مبلغ 9 میلیارد و 415 میلیون ریال بصورت نقدی و غیر نقدی جهت تهیه و توزیع 2 هزار و 855 سبد غذایی و چهار هزار و 100 پرس غذای گرم، گوشت گوسفند و مرغ برای جامعه هدف بهزیستی جذب و توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم امسال با همت خیران و مشارکت مردم خیرخواه و نیک اندیش استان جذب فطریه و کفاره ها نیز نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد، افزود: سال گذشته سه میلیارد و 728 میلیون ریال فطریه و کفارات در روز عید سعید فطر توسط موسسات خیریه تحت نظارت و مراکز دولتی و غیردولتی بهزیستی استان جمع آوری شد.

کد خبر 17733

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد