شاهرود | نشست مشترک فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان با معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی

مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود گفت : همکاری و تعامل  بهزیستی و نیروی انتظامی منجرب به کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد امنیت و آرامش در جامعه می شود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان نشست مشترکی فی ما بین مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و سرهنگ کریمی فرماندهی نیروی انتظامی  شهرستان برگزار شد.

مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود در ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های پرسنل خدوم نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه ابراز داشت : همکاری و هماهنگی بهزیستی و نیروی انتظامی در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد ، کودک آزاری ، جمع آوری متکدیان ، خودکشی و... قابل تقدیر است و وجود این همکاری زمینه ساز امنیت و آرامش بیشتری در سطح جامعه می شود.

ایشان در ادامه افزود : طرح اورژانس اجتماعی که با همکاری نیروی انتظامی در حال اجرا است گام موثری و پایداری در افزایش رفاه و آسایش اجتماعی خصوصا در مناطق آسیب خیز شهرستان است .

سرهنگ کریمی فرمانده انتظامی شهرستان نیز در این دیدار گفت : با توجه به گستردگی جامعه هدف بهزیستی و خدمات فراوانی که توسط این نهاد انقلابی به آحاد جامعه ارائه می شود ، این خدمات مطلوب و قابل نقدیر است و نیروی انتظامی آمادگی گسترش بیش از پیش این تعاملات و همکاری را با بهزیستی دارد.

وی افزود: نیروی انتظامی و بهزیستی با داشتن حوزه های کاری مشترک و متعدد  و با همیاری یکدیگر نقش موثری در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی دارند . ایشان در پایان خواستار تعامل اثربخش و پایدار در خصوص ساماندهی معتادین متجاهر ماده ۱۶ و معتادین ماده ۱۵ شدند.

کد خبر 17720

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد