بیانیه روز قدس

زنجان | حمایت از فلسطین و آرمان قدس شریف راهبرد خدشه ناپذیر جهان اسلام و ملت‌ها و جوامع حق طلب، آزادیخواه و ظلم ستیز است .

تعیین روز جهانی قدس ، از جمله ابتکارهای تاریخی حضرت امام خمینی (ره) است که با گذر زمان، ارزش های راهبردی آن بیش از پیش آشکار می شوداز افتخارات بزرگ ملت ایران در عصر حاضر، آن است که با انقلاب اسلامی خویش، در کنار ملت مظلوم فلسطین قرار گرفت و رهایی قدس شریف را در ردیف آرمان های اسلامی و انسانی خود قرار داد.

قدس  و مسجدالاقصی در تاریخ درخشان امت اسلام نماد مقابله مستضعفین با مستکبرین، وحدت و یکپارچگی و روز حیات تمدن اسلامی است. روز تبلور همبستگی و همدلی جهان اسلام و تمام آزادیخواهان جهان با مردم مظلوم فلسطین و همه مظلومان و ستم‌دیده‌گان جهان و همراهی آنان در راه مقاومت و مبارزه با استکبار بین المللی و رژیم غاصب صهیونیستی و روز طنین ندای عدالت طلبی، حقیقت جویی و وحدت جهان اسلام درسراسرگیتی است .

روز جهانی قدس ظرفیتی برای همگرایی بیشتر در دفاع از صلح، عدالت، امنیت و حفظ کرامت انسانی است از این رو کارکنان بهزیستی همگام با سایر اقشار جامعه در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس ضمن انزجار از تحریم های صورت گرفته از سوی برخی کشورهای غربی علیه حذب الله لبنان وفشارهای بین المللی بر آن که باهدف تضعیف مقاومت اسلامی صورت می گیرد،بر میثاق دوباره با اندیشه های ناب امام خمینی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و وفاداری به آرمان رهایی قدس شریف تاکید نموده و ضرورت حفظ اتحاد راهبردی همه گروه های فلسطینی برای مقابله با توطئه های شوم صهیونیستی را یادآور می شود.

محمد محمدی

مدیر کل بهزیستی استان زنجان

کد خبر 17711

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد