خیرین بازوان اصلی بهزیستی در حمایت از جامعه هدف

مدیرکل بهزیستی کردستان باحضور در برنامه چهارباغ شبکه استانی کردستان بر پویش همدلی مومنانه و نقش خیرین و مردم نیکوکاردر حمایت از نیازمندان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان:سید صباح قریشی مدیرکل بهزیستی کردستان در این برنامه ضمن تشریح پویش همدلی مومنانه اظهار داشت : 130هزار نفر در کردستان تحت پوشش کمک های مستمر و غیر مستمر این اداره کل قرار دارند

وی با اشاره به وظایف گسترده و متعدد بهزیستی افزود:در حال حاضربالغ بر  60هزار نفرازحمایتهای مستمر بهزیستی برخوردار هستند

مدیرکل بهزیستی کردستان تاکید کرد:  به منظور ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و پیوستن خیرین به همبستگی اجتماعی و کمک های مومنانه این پویش از اول ماه مبارک رمضان در کل کشورآغاز گردیده و تا پایان ماه ضیافت الهی ادامه دارد .

وی در ادامه افزود : خیرین به عنوان بازوان اصلی درحمایت از جامعه هدف کمک شایانی  در ارتقاء معیشت خانواده های نیازمند ارائه داده اند .

وی بیان داشت :هزارو 500 خیر در کردستان به صورت مستقیم و غیر مستقیم با بهزیستی ارتباط دارند که یکی از کارهای بزرگ آنان حمایت کامل از ساکنین در مراکز نگهداری شبانه روزی اعم از سالمندان، معلولین و شبه خانواده است که جمعتی  نزدیک به هزار نفر را شامل می گردد .

مدیرکل بهزیستی کردستان در پایان ضمن تشکر از صدا و سیمای مرکز استان خواستار مشارکت هرچه بیشتر مردم خیر کردستان در این پویش خداپسندانه جهت کمک به هم نوعان شد

کد خبر 17689

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد