طرح جمع آوری زکات فطریه با حفظ فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود

معاون واحد مشارکت های مردمی بهزیستی استان اردبیل گفت: همزمان با روز عید سعید فطر طرح جمع آوری زکات فطریه با حفظ فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود.

علی نیک سرشت گفت: همزمان با روز عید سعید فطر طرح جمع آوری زکات فطریه در 165 پایگاه های ثابت و سیار بهزیستی با حفظ فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود.

معاون واحد مشارکت های مردمی بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: بیش از پایگاه 42 ثابت و 123 سیار برای طرح جمع آوری زکات فطریه پیش بینی شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: خیرین و نیکوکاران با شماره گیری کد دستوری #1400014*4*733* می توانند وجوه فطریه خود را در اختیار نیازمندان و ایتام استان اردبیل قرار دهند.

نیک سرشت خاطر نشان کرد: امکان واریز فطریه از اپلیکشین های آپ، روبیکا و سکه مهیا است و پس از ورود به بخش بهزیستی می توانند استان اردبیل انتخاب و مبالغ فطریه اعلام شده را واریز کنند.

معاون واحد مشارکت های مردمی بهزیستی استان افزود: علاقمندانی که اقدام به واریز وجه از طریق بانک دارند و می توانند با شماره شبا 750100004175034541871919 IR نزد بانک مرکزی به نام بهزیستی استان وجه فطریه خود را واریز کنند.

نیک سرشت بیان کرد: شیوع بیماری کرونا موجب کاهش فعالیت های جمع آوری فطریه از جمله توزیع پاکت شده است که امیدواریم با همکاری روزه داران گرامی از طریق کدهای دستوری و شماره حساب شاهد مشارکت بیشتر در زمینه پرداخت فطریه باشیم.

معاون واحد مشارکت های مردمی بهزیستی استان اذعان داشت: بزودی گزارش تکمیلی از خدمات ارائه شده به نیازمندان از طریق مشارکت خیرین و موسسه های خیریه در ماه مبارک رمضان به صورت مبسوط برای اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

کد خبر 17687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد