نقش آینده نگری،بحران ستیزی، اعتبار بخشی و فرهنگسازی روابط عمومی در سازمان

صبح امروز نشست دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران و مصطفی رجبی معاون پشتیبانی و نیروی انسانی ، بصورت وب کنفرانس با مسئولان روابط عمومی شهرستانها برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران دکتر گوهردهی ضمن گرامیداشت هفته ارتباطات و  روابط عمومی و تبریک فرارسیدن عید سعید فطر گفت: روابط عمومی بعنوان یکی از ارکان مهم توسعه هر سازمان نقش های زیادی را در یک سیستم بر عهده دارد.

وی با تاکید بر نقش آینده نگری روابط عمومی در هدفگذاری های سازمان افزود: روابط عمومی با آینده نگری و پیش بینی چالش ها و فرصت های احتمالی نقش مهمی در هدفگذاری ها و تصمیم گیریهای مدیران ایفا  میکند.

مدیر کل بهزیستی مازندران ضمن تقدیر از اقدامات روابط عمومی در مدیریت و کنترل بحران  همه گیری کرونا خاطرنشان کرد: در هنگام بروز بحرانها، روابط عمومی با ایفای درست نقش بحران ستیزی میتواند ضمن شناسایی توانمندیها و ظرفیت های موجود، در مدیریت بحران و کمک به پیشرفت و ارتقای سیستم تاثیرگذار باشد.

دکتر گوهردهی با اشاره به تاثیر روابط عمومی در اعتبار سازی و اعتبار بخشی برای سازمان تصریح کرد: روابط عمومی در تشریح خدمات سازمان به ذینفعان درون سازمانی و برون سازمانی تاثیر بسزایی در جذب اعتبارات یک سازمان ایفا میکند.

وی فرهنگسازی را یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی دانست و افزود: باورها و ارزش های یک سازمان و تبیین و تثبیت آن در میان ذینفعان داخلی و خارجی بر عهده روابط عمومی هر سازمان است .

مدیر کل بهزیستی مازندران با بیان اینکه با توجه به اهمیت روابط عمومی، در بسیاری از مواقع این جایگاه از توجه کافی برخوردار نبوده ، گفت: متاسفانه در شهرستانها ردیف سازمانی روابط عمومی وجود ندارد و شایسته است تا پیگیری های لازم جهت تحقق این مهم برای همکاران شهرستانها صورت گیرد.

وی با تاکید بر ارتباط خوب، تعامل مناسب، گشاده رویی و برخورد شایسته با  ارباب رجوع، بخصوص با خیرین و اصحاب رسانه، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه از شرکای قوی بهزیستی در معرفی خدمات سازمان به احاد جامعه هستند و ارتباط دوسویه با آنها، منجر به شناخت درست مردم نسبت به وظایف و رسالت های این نهاد حمایتی خواهد شد.

دکتر گوهردهی بر اهمیت  تلاش، عملکرد درست و اقدامات به موقع در تثبیت جایگاه روابط عمومی تاکید کرد  و افزود: هماهنگی ارتباطات و نهادیه کردن تعاملات بین سازمانی، وظیفه مهم روابط عمومی در ارتقا همکاری های برون سازمانی در جهت افزایش کیفیت خدمات به گروه های هدف است.

در پایان از  روابط عمومی ادارات شهرستانهای تنکابن، آمل و میاندرود بعنوان روابط عمومی برتر تقدیر شد.

کد خبر 17684

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد