مدیر کل بهزیستی ایلام:جایگاه روابط عمومی در دستگاه ها ویژه و مهم است

مدیر کل بهزیستی ایلام گفت: جایگاه روابط عمومی در هر دستگاهی با توجه به رسالتی که دارد مهم و تاثیرگذار است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، دکتر زهرا همتی روز چهارشنبه به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات در دیدار با  مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام افزود: روابط عمومی ها باید در هر ارگان بصورت ویژه دیده شده  چراکه موفقیت هر دستگاهی مرهون انعکاس فعالیتها و معرفی خدمات هر دستگاهی از طریق روابط عمومی و نقش پر رنگ آن است.

وی با تقدیر از فعالیتهای حوزه روابط عمومی استانداری ایلام به عنوان سخنگوی دولت و هماهنگ کننده فعالیتهای ادارات گفت: این حوزه نقش وحدت و تعامل بین روابط عمومی های دستگاه های اجرایی را داشته و روابط عمومی ها باید از این رویه الگو برداری کنند.

***رسانه ای که نقد صادقانه کند حمایت می شود

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام نیز در این دیدار با تقدیر از فعالیتهای روابط عمومی بهزیستی ایلام در انعکاس خدمات دولت و سایر خدمات گفت: روابط عمومی اداره کل بهزیستی ایلام از روابط عمومی های موفق استان است.

آیت قیصربیگی همچنین بر تعامل دستگاه ها و روابط عمومی ها با رسانه ها تاکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی باید جوابگوی رسانه ها باشند.

وی اظهار کرد: رسانه هایی که نقد منصفانه  و درست داشته باشند مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

در پایان این دیدار مدیر کل بهزیستی ایلام با اهدا لوح از مشاور استاندار ایلام و مدیر کل روابط عمومی و تشریفات استانداری ایلام تقدیر کرد.

کد خبر 17682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد