تجلیل وقدردانی از تلاشهای دست اندرکاران روابط عمومی بهزیستی استان اردبیل

از تلاشهای متخصصان حوزه روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان با اهداء لوح سپاس قدردانی بعمل آمد .

در پنجمین روز از هفته ارتباطات و با شعا رروابط عمومی هوشمند ، انسان سالم ، جامعه سالم مدیر کل بهزیستی استان به اتفاق معاونین تخصصی و سایر مسئولین از تلاشگران حوزه ارتباطات و روابط عمومی بهزیستی استان تجلیل کرد.

در این نشست که با حضور گرم تمامی مسئولان حوزه های تخصصی همراه بود دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان ضمن تبریک 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی و قدردانی از خدمات و تلاشهای سنگر بانان بی سنگر بر لزوم پاسداشت و ارج نهادان به حرفه خبرنگاری و علم روابط عمومی تاکیدکرد.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی خدمات بسیار گوناگون و ارزشمندی را به افراد جمعیت هدف ارائه می نماید که بازتاب و انعکاس تمامی اخبار ، وقایع و جریانات و در نهایت مدیریت تمامی این مسائل از طریق حوزه روابط عمومی انجام می شود .

ستاری به روز بودن و دانش افزایی مسئولان و دست اندرکاران حوزه ارتباطات را لازمه یک سازمان موفق و پویا دانست و گفت : آنچه که به خوشنامی ، محبوبیت ، جلب اعتماد آحاد عمومی و در نتیجه رضایت پروردگار را منجر می شود در سایه همدلی ، وفاق ، وحدت رویه و در یک کلام از سوی متخصصان روابط عمومی میسر می شود .

وی تعامل افزایی و حفظ مشتری مداری توسط رسانه ها ، جراید و مطبوعات را در انتقال درست ، بموقع و صحیح اخبار به مردم مهم یاد کرد و گفت : بهتر است در زمینه ارتقائ وضعیت موجود و معرفی خدمات و فعالیتهای سازمان به افراد جمعیت هدف از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم .

ستاری در ادامه به تقویت رابطین روابط عمومی در شهرستانها هم اشاره کرد و گفت : با انجام برنامه ریزی های خوب و هدفمند می توان چارچوب خوبی از اهداف، خدمات و عملکرد سازمان به مردم ارائه کرد و این امکان و شرایط بهتر است تقویت و هدف گذاری شود .

افزودنی است در پایان این نشست از تلاشهای متخصصان حوزه روابط عمومی در اداره کل ، با اهداء لوح سپاس قدردانی بعمل آمد .

کد خبر 17675

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد