آمادگی بهزیستی چهارمحال و بختیاری برای دریافت فطریه

سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بهزیستی استان آمادگی لازم برای جمع‏ آوری وجوهات فطریه مردم خداجوی استان رادر روز عید فطر دارد، گفت سازمان بهزیستی براساس فتوای مراجع عظام می‏تواند وجوهات فطریه را جمع‏ آوری کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان "معصومه محمدی" افزود: ادارات ، مجتمع ها و موسسات خیریه دارای مجوز از بهزیستی استان برای دریافت زکات فطریه مردم مومن و روزه دار استان در روز عید سعید فطر تمهیدات لازم را بعمل آوردند.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان از مردم خداجوی استان خواست تا زکات فطریه خود را جهت حمایت از کودکان بی‌سرپرست، خانواده‌های نیازمند و معلولان بی‌بضاعت در اختیار بهزیستی قرار داده تا این اداره کل در کمترین زمان ممکن نسبت به توزیع آن بین جامعه هدف مورد نیاز اقدام کند.

وی اظهار کرد : در سطح استان 59 موسسه خیریه از بهزیستی استان مجوز دریافت کرده اند که به عنوان بازوان فعال در کنار بهزیستی و با استقرار صندوق نسبت به دریافت فطریه مردم تلاش خواهند کرد .

محمدی اضافه کرد: مردم این استان در سال گذشته 2 میلیارد ریال زکات فطریه به سازمان بهزیستی پرداخت کردند که این مبلغ در راستای احداث مسکن، ازدواج و تهیه جهیزیه برای معلولان و مددجویان نیازمند، تعمیر و تجهیز منازل، اشتغال و درمان مددجویان و تهیه مواد غذایی مورد نیاز خانواده‌های نیازمند این استان هزینه شد.

وی افزود: علاوه بر ادارات، مجتمع‌های بهزیستی و موسسات خیریه، شماره حساب41690034541781041 به نام هدایای خاص بهزیستی نزد بانک مرکزی برای واریز زکات فطریه مردم روزه‌دار استان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 17672

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد