روز جهانی قدس نماد صف بندی حق در مقابل باطل است

مرضیه فرشاد مدیر کل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، مرضیه فرشاد به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به این شرح است: 


«وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»

با گذشت بیش از چهل سال از ابتکار راهبردی و تاریخی حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهانی قدس» در سال ۱۳۵۸ و فراهم سازی یک فرصت عظیم و بین المللی برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم غاصب اسرائیل، موضوع فلسطین و قدس فراتر از یک مسأله ملی و اسلامی به مسأله‌ای جهانی و آرمانی بین‌المللی تبدیل شده است.
حمایت از فلسطین و آرمان قدس شریف راهبرد خدشه ناپذیر جهان اسلام و ملت‌ها و جوامع حق طلب، آزادیخواه و ظلم ستیز است و آنها در جبهه‌ای واحد و مقتدر اجازه نخواهند داد توطئه‌های نظام فرعونی آمریکا و دولت‌های مرتجع، خبیث و منفور حامی رژیم جلاد صهیونیستی در منطقه، موجبات نابودی فلسطین مظلوم و مقاوم را فراهم آورند.
یوم‌الله قدس روز دمیدن خون تازه در رگ‌های امت اسلامی و برافراشته‌تر کردن پرچم مبارزه با رژیم صهیونیستی و مقاومت توأم با امید و معنویت تا آزادی فلسطین و محو کامل غاصب قبله اول مسلمین و جرثومه فساد یعنی رژیم جعلی، کودک‌کش و نژادپرست صهیونیستی است. بی‌شک پاس داشت موضوع فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام و دفاع از مظلوم، واجب شرعی و در هر شرایطی تعطیل‌ناپذیر است، امسال در پی محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری شایسته و گسترده راهپیمایی سراسری؛ فضای مجازی بستر مناسبی است برای اینکه مسئله مقاومت و مبارزه با مستکبرانی چون رژیم صهیونیستی در این فضا به اشتراک گذاشته شود و فریاد استکبار ستیزی مردم میهن اسلامی به گوش جهانیان برسد.

امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و بهزیستی استان اصفهان در آستانه روز جهانی قدس با حضور فعال در حوزه استکبار ستیزی فضای مجازی، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، سراپا گوش به سخنان مقتدای مقتدر و عظیم‌الشأن امت اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است.

                                                            مرضیه فرشاد
                                               مدیر کل بهزیستی استان اصفهان


 

کد خبر 17671

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد