۸۷۸ پایگاه در قزوین زکات و فطریه را جمع‌آوری می‌کنند

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: ۸۷۸ پایگاه و صندوق برای جمع‌آوری زکات و فطریه به صورت مشترک با کمیته امداد امام خمینی (ره ) در استان قزوین فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین علیرضا وارثی افزود: از میان این پایگاه‌ها ۱۵۴ صندوق ثابت، ۱۸ صندوق سیار، ۶۸۳ صندوق در مساجد و ۶۸ صندوق در مراکز نیکوکاری قرار دارند.

وی اضافه کرد: علاوه بر روش‌ حضوری از طریق شماره  حساب و کارت‌ مجازی  نیز امکان پرداخت زکات و فطریه وجود دارد و شهروندان می‌توانند برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا از این طریق اقدام کنند.

وارثی بیان داشت: سال گذشته در استان قزوین بمناسبت ماه مبارک رمضان  ۴/۷۵۳/۳۳۹/۹۹۳ ریال  جمع آوری شد که از این میان ۱/۲۰۰/۰۰۰/۲۰۰ریال فطریه بود و پیش بینی شده این رقم افزایش یابد.

این مسؤول با بیان اینکه صندوق‌ها همه به آرم کمیته امداد ،بهزیستی وشورای زکات منقوش شده‌اند، اظهار داشت: هیچ موسسه و خیریه‌ای بدون این صندوق‌ها ‌ مجوز لازم حق دریافت زکات و فطریه نخواهد داشت که در این رابطه نیروی انتظامی نظارت می‌کند.

این مسؤول در ادامه  متذکر گردید تا بیستم ماه مبارک رمضان ۶۴/۷۵۱/۸۰۰/۰۰۰ ریال کمک نقدی وغیرنقدی توسط مراکز دولتی وموسسات غیر دولتی تحت نظارت این سازمان جمع آوری گردیده است .

جمع آوری وتوزیع۱۴۷۶۳ بسته معیشی به ارزش ریالی۶۲/۲۷۸/۱۰۰/۰۰۰ از اقدامات بهزیستی قزوین بود.

شماره حساب :۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲      شماره کارت مجازی :۶۳۶۷۹۵۷۰۶۰۸۳۸۰۸۸

کد خبر 17667

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد