آمادگی بهزیستی استان اردبیل برای جمع آوری زکات فطریه مومنین روزه دار

برای جمع آوری زکات فطریه در سطح استان تعداد 165 پایگاه ثابت و سیار پیش بینی شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اردبیل ، ادارات ، مجتمع ها و موسسات تحت پوشش بهزیستی استان برای دریافت زکات فطریه مردم مومن و روزه دار استان در روز عید سعید فطر تمهیدات لازم را بعمل آوردند.

علی نیک سرشت معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان در رابطه با نحوه جمع آوری زکات فطریه مردم روزه دار استان گفت : با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس ، برنامه ریزی استان بیشتر در جهت جلب ذکات فطریه بصورت الکترونیکی می باشد که به همین منظور کد دستوری # 1400014*4*733* ، اپلیکیشن های آپ و سکه ( آیکون های نیکوکاری _ بهزیستی و بهزیستی استان اردبیل ) شماره حساب 175034541871919 و شماره شبای IR 750100004175034541871919 نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده شده است تا عزیزان روزه دار و مومن بتوانند از طریق بانکداری الکترونیکی زکات خود را بپردازند .

نیک سرشت اضافه کرد :: علاوه بر سامانه های استان ، سایت سازمان بهزیستی به نشانیBehzisti.ir و سامانه فطر آنلاین به نشانی N:K.bsl.ir آماده دریافت زکات مردم نیکوکار استان می باشد .

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان تاکید کرد: با توجه به مصوبه کمیته ملی مبارزه با بیماری کرونا مبنی بر برگزاری نماز عید فطر ، بهزیستی استان با اسقرار صندوق های جمع آوری زکات فطریه در کنار محل های برگزاری نماز عید فطر نسبت به دریافت زکات فطریه مردم اقدام خواهد کرد .

وی اظهار کرد : در سطح استان در حدود 40 موسسه خیریه از بهزیستی استان مجوز دریافت کرده اند که در کنار کارکنان زحمت کش بهزیستی و با استقرار صندوق نسبت به دریافت فطریه مردم تلاش خواهند کرد .

این مسئول تصریح کرد : برای جمع آوری زکات فطریه در سطح استان تعداد 165 پایگاه ثابت و سیار پیش بینی شده است تا با دریافت زکات در سرع ترین زمان ممکن نسبت به هزینه کرد آن بر اساس شرع مقدس اقدام نماید .

وی اشاره کرد: مردم مومن می توانند از طریق الکترونیکی ، حضور در پای صندوق جمع آوری زکات فطریه و یا مراجعه به ادارات ، مجتمع ها ، بخشها و موسسات تحت پوشش بهزیستی استان زکات فطریه خود را بپردازند .

کد خبر 17661

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد