آذربایجان شرقی پیشرو در ثبت نام  اولیه مراکز مثبت زندگی /  ۲۵۶ ثبت نام تاکنون

سرپرست اداره کل بهزیستی از آذربایجان شرقی به عنوان یکی از استان های پیشرو در ثبت نام اولیه درخواست تاسیس مراکز ثبت زندگی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، فرگل صحاف با بیان اینکه افزون بر ۲۵۶ مورد درخواست ثبت شده در سامانه ثبت نام اولیه مربوط به درخواست های استان آذربایجان شرقی می باشد ، ابراز داشت : راه اندازی  این مراکز در راستای تسهیل دسترسی گروههای هدف به خدمات مطلوب سازمان، پیگیری و پاسخگویی ، تقویت و توسعه خدمات حمایتی و تخصصی می باشد.

وی با اشاره به تشکیل این مراکز توسط موسسات غیر دولتی و افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی و خیریه ها ، ارائه ۲۲ خدمت در سطح اولیه خدمات در حیطه اجتماعی ، توانبخشی و پیشگیری در مراکز مذکور را یاد آوری شد و محور فعالیت این مراکز را خانواده ها دانست.

صحاف اظهار داشت : پس از ثبت درخواست کنندگان ، در مهلت ۱۵ روزه مراحل مختلف اداری و بررسی صلاحیت اشخاص توسط مراجع ذی صلاح انجام خواهد شد.

شایان ذکر است ثبت نام  سامانه مراکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی به نشانی http://centers.behzisti.ir فعال و آماده ثبت درخواست متقاضیان است ، لذا افراد متقاضی از ۲۲ اردیبهشت ماه به مدت ۱۵ روز فرصت دارند تا با مراجعه به این سامانه درخواست خود را به صورت الکترونیکی ثبت کنند.

کد خبر 17649

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد