دیدار مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان

دکتر مرادی با حضور در مرکز صدا و سیمای استان با دکتر رئوف دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان  کهگیلویه و بویراحمد : دکتر محسن مرادی گفت: تولیدات سیما با نگاه سلامت محور در حوزه های مختلف در بسیاری مواقع همراه بهزیستی در تامین سلامت جامعه در حوزه جسم و روان بوده است.
وی افزود: بهزیستی با شناسایی آسیب های اجتماعی و اقدامات پیشگیرانه در بسیاری از زمینه ها از جامعه هدف خود شامل معلولین، سالمندان، زنان سرپرست خانوار و کودکان حمایت میکند.
 دکتر مرادی با اشاره به لزوم  تعامل و همراهی دیگر دستگاه ها در پیشبرد اهداف حمایتی بهزیستی، بر نقش پررنگ صدا و سیما در آگاه سازی و انتشار اقدامات بهزیستی برای شناساندن آن به آحاد جامعه تاکید  کرد. 
وی با تاکید بر نقش اطلاع رسانی در شناساندن خدمات بهزیستی به مردم استان افزود: تعاملات بیشتر بهزیستی و صدا و سیما در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی منجر به جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی و پیشگیری از بسیاری معضلات خواهد شد.

در ادامه دکتر رئوف با بیان اینکه صدا وسیما تمام قد در کنار بهزیستی  و مردم شریف استان ایستاده است گفت: در معرفی  افراد موفق جامعه هدف و  بحث جلب مشارکت خیرین بهترین تهیه کنندگان و تولید کنندگان صدا و سیما اماده تهیه مستند های فاخر برای معرفی اهداف حمایتی آن هستند.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به گستردگی فعالیت های بهزیستی افزود: یکی از اهداف مشترک صدا و سیما و بهزیستی توجه به توانمندیهای جامعه معلولین و شناساندن آن به مردم جامعه است.
وی بر حمایت بی قید و شرط صدا و سیما از بهزیستی تاکید و اذعان کرد: نگاه سازمان  صدا و سیما به بهزیستی نگاه همراهی و همدلی است و هر چه در توانمان باشد برای همکاری با این نهاد حمایتی انجام خواهیم داد .
دکتر رئوف خاطرنشان کرد: تمام امکانات صدا و سیما در خدمت بهزیستی است تا به یاری خداوند بتوانیم آثاری در شان مخاطبین محترم تولید کنیم تا به این ترتیب به تحقق اهداف مشترک که همانا نمایش توانمندیهای جامعه هدف بهزیستی  و آگاهی بخشی به جامعه است ، نزدیکتر شویم.

مدیرکل صداوسیمای استان با اشاره به لزوم آگاهی بخشی به جامعه گفت : تلاشمان بر این است که با دعوت از کارشناسان و اساتید دانشگاه در برنامه های خانواده محور برای کاهش آسیب های اجتماعی  گام برداریم.

کد خبر 17645

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد