مراکز مثبت زندگی محور سلامت اجتماعی در محلات خواهند بود

جلسه شورای اداری بهزیستی استان با محوریت راه اندازی مراکز مثبت زندگی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، مدیرکل بهزیستی استان در اولین جلسه شورای اداری در سال 99 که با محوریت راه اندازی مراکز مثبت زنگی برگزار شد گفت: مراکز مثبت زندگی محور سلامت اجتماعی در محلات خواهند بود. 

حمیدرضا الوند با اشاره به قانون برنامه ششم توسعه و تکالیف قانونی پیش بینی شده برای سازمان بهزیستی گفت: مراکز مثبت زندگی می توانند ضمن محور شدن در بحث سلامت اجتماعی خدمات سازمان را در مناطقی که تراکم جمعیتی بیشتری از مددجویان در  آنها وجود دارد ارائه کنند و از این طریق گامی برای تکریم مناسب تر مددجویان برداشته شود. 

الوند خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی های بعمل آماده قریب به 60 مرکز مثبت زندیگ در ساسر استان راه اندازی خواهد  شد و ان شاء اله در هفته بهزیستی مورد بهره برداری قرار می گیرند. 

مدیرکل بهزیستی استان افزود: با توجه به تاکیدات رئیس سازمان بهزیستی کشور برای راه اندازی این مراکز در بازه زمانی تعیین شده، می مسئولان و کارشناسان بهزیستی استان با کار جهادی مقدمات راه اندازی مراکز را فراهم نمایند. 

حمیدرضا الوند گفت: تمامی خدمات این مراکز در بستر وب و بصورت الکترونکی ارائه می شود و مقدمات اجرایی شدن این اقدامات که در راستای شفاف سازی هم بوده است فراهم شده است. 

رئیس کمیته پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماریهای واگیردار بهزیستی استان گریزی نیز به اقدامات اداره کل بهزیستی استان در بحث بیماری کرونا زد و گفت: باتوجه به پیش بینی های وزارت بهداشت مبنی بر اوج گیری دوباره شیوع بیماری کرونا، ضروری است تمامی پروتکل های بهداشتی با دقت اجرا شوند و کار در نظر گرفتن بخش های مجزای قرنطینه برای تمامی مراکز با جدیت دنبال شود. 

کد خبر 17642

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد