ملاقات حضوری مدیرکل بهزیستی گلستان با مددجویان و جامعه هدف

به منظور بررسی ورسیدگی به مسائل ومشکلات مددجویان وجامعه هدف بهزیستی استان ودسترسی مستقیم جامعه هدف به مسئولین ،صبح امروز سه شنبه 30 اردیبهشت ماه طبق روال سه شنبه هر هفته ،دکتر غفاری -مدیرکل بهزیستی استان میزبان جمعی ازمددجویان وجامعه هدف بهزیستی بود و ازنزدیک با این عزیزان دیدار وگفتگو نموده ،تا به بررسی و رفع مسائل ومشکلات این عزیزان بپردازد.

دراین دیدارصمیمانه که باهدف تکریم وشناسایی مشکلات و نیازمندیهای معلولین ومددجویان تحت پوشش بهزیستی استان  انجام شد تا از این طریق جامعه هدف بتواند ازنزدیک مسایل و مشکلاتشان را بازگو نمایند.

دراین برنامه ، مدیرکل بهزیستی استان ضمن دلجویی و بررسی مشکلات و خواسته های مددجویان  و مراجعین با ایشان به گفتگو پرداخت . دکترغفاری جامعه هدف بهزیستی را ازمحترم ترین و ارزشمند ترین اقشار جامعه دانست وافزود:درد و رنج این عزیزان، قسمتهای مهمی از زندگی خانوادگی آنهاست و ما هم به عنوان خدمتگذار و مددکار هر جا دردی هست با حداکثر توان آماده به خدمتیم.

ایشان حوزه فعالیتهای بهزیستی رابسیار وسیع و گسترده توصیف نمودوتوانمندسازی وارتقای زندگی جامعه هدف را مهمترین و بزرگترین برنامه های سازمان بهزیستی عنوان کرد وافزود: ملاقات های مردمی به نوعی رصد چالش های این سازمان و شناخت نیاز ها و بررسی عملکرد بهزیستی در شهرستانها است.

کد خبر 17629

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد