کمک ۵۴ میلیارد ریالی مردم استان البرز به پویش همدلی مومنانه در ماه ضیافت الهی

مدیرکل بهزیستی مشارکت مردم استان البرز در پویش همدلی مومنانه را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ، دکتر اسدالله حیدری در این خصوص گفت : در ابتدای امر از جناب دکتر قبادی دانا معاون محترم وزیر و ریاست سازمان بهزیستی کشور که با اتخاذ تدابیر عالمانه و مدبرانه در مواجهه با ویروس کرونا و حمایت های موثر و ارزنده مالی از جامعه هدف سازمان بهزیستی سبب توزیع عادلانه رفاه اجتماعی برای همه اقشار شده اند قدردانی و سپاسگزاری می نمایم ، همچنین از جناب دکتر یزدان مهر معاون محترم مشارکتهای مردمی بهزیستی کشور و کارشناسان این حوزه که با حمایت های مادی و معنوی خویش ما را در جهت حمایت از جامعه هدف یاری می نمایند تشکر می کنم.

وی در خصوص تهیه و توزیع سبدهای معیشتی-حمایتی در بین افراد تحت پوشش بهزیستی گفت : از طریق پویش همدلی مومنانه در ماه ضیافت الهی تعداد ۵۴۰۰ سبد کالا تهیه و در بین مددجویان سازمان توزیع شد.

مدیرکل بهزیستی استان در ادامه گفت : این بسته های مواد غذایی شامل برنج ، ماکارونی ، سویا ، گوشت ، مرغ ، تخم مرغ ، خرما ، حبوبات ، چای ، قندو شکر ، رب ، روغن ، تن ماهی که ارزش ریالی آن جمعا به مبلغ ۲۷ میلیارد ریال میباشد.

وی افزود : روز گذشته نیز ۲۰ تن برنج به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از طریق کمیته امدادامام خمینی(ره) البرز به این اداره کل تحویل شد که در بین نیازمندان توزیع شد.

دکتر حیدری به دیگر برنامه های بهزیستی در ماه ضیافت الهی اشاره کرد و گفت : توزیع ۱۰هزار پرس غذا در بین نیازمندان و توزیع ۶۷ هزار قلم لوازم بهداشتی مقابله با کرونا شامل ماسک،شیلد محافظ صورت،دستکش لاتکس ،محلول ضد عفونی دست و سطوح،گان از دیگر برنامه های اجرا شده در ماه ضیافت الهی بود که بصورت روزانه در حال انجام می باشد.

این مقام مسئول ادامه داد : به صورت روزانه تعداد هزار عدد ماسک از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت توزیع در بین جامعه هدف تحت پوشش به بهزیستی اهدا میگردد که همان روز دراختیار این افراد قرار خواهد گرفت.

مدیرکل بهزیستی استان گفت : از طریق پویش همدلی مومنانه در ماه ضیافت الهی جمعا مبلغ ۵۴ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد.

حیدری در پایان افزود از آنجایی که دستیابی به توسعه پایدار و عدالت اجتماعی ، مستلزم همیاری و تعامل مثبت و فعال دستگاهها ، مدیران و دست اندرکاران تمامی نهادهاست بنده بر خود لازم میدانم از جناب آقای دکتر عزیزالله شهبازی استاندار محترم البرز و جانشین ایشان درستاد مقابله با کرونا دکتر درویش پور و همچنین سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ، کمیته امداد امام خمینی(ره) ، بسیج سازندگی ، خیرین ارجمند و سایر شرکای اجتماعی بهزیستی و همکاران خودم درمعاونت مشارکتهای بهزیستی استان و شهرستانها که با اخلاص ، ایثارگری و حمایت های مجدانه، به طور موثر و مستمر ما را از ارزشمندترین پشتوانه ها بهره مند ساخته اند تشکر و قدردانی می نمایم.

کد خبر 17612

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد