در جلسه کمیته فرهنگی – پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بر هم افزایی بین سازمانی تاکید شد

اولین جلسه کمیته فرهنگی - پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر امروز 29 اردیبهشت ماه با حضور اعضا در محل سالن اجتماعات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده رئیس کمیته فرهنگی پیشگیری و مدیر کل بهزیستی استان کرمان با اشاره به بحران فعلی جامعه در موضوع شیوع کرونا ،گفت : شواهد و آمار نشان می دهد که در این شرایط گرایش به سمت مصرف مواد مخدر به ویژه صنعتی افزایش یافته است .
وی افزایش سطح اثربخشی اقدامات پیشگیرانه در مبارزه با مواد مخدر را به هم افزایی و همسویی برنامه ها و فعالیت وابسته دانست و افزود: گرچه همکاری وجود داشته اما کافی نبوده است و باید همسویی و تجمیع برنامه ها را افزایش دهیم .
رئیس کمیته فرهنگی – پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر صرفه جویی در صرف وقت ، منابع انسانی و مالی را از نتایج توجه به هم افزایی بین برنامه عنوان کرد و یادآور شد : در سال پایانی خدمت دولت دوازدهم  بیش از گذشته هم افزایی بین سازمانی را گسترش دهیم . 
خسروملکشاهی معاون توسعه و امور پیشگیری بهزیستی استان کرمان ، کودکان و نوجوانان را مهمترین گروهی دانست که باید آموزش های  پیشگیرانه را دریافت کنند و افزود : آموزش و پرورش که تعداد زیادی از این گروه را در اختیار دارد با گسترش آموزش مهارت های زندگی و پیشگیرانه می تواند این گروه را در مقابل گرایش و شیوع مصرف مواد مخدر مراقبت کند .

کد خبر 17609

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد