هرمزگان | آغاز به کار خانه خیرین در بهزیستی هرمزگان

در سومین روز از هفته بهزیستی ، خانه خیرین اداره‌ کل بهزیستی هرمزگان با هدف ایجاد پیوند میان موسسات خیریه و ایجاد انسجام در فعالیت خیرخواهانه راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ آیین افتتاح خانه خیرین با حضور غلامرضا فروغی نعمت الهی مشاور عالی رییس سازمان بهزیستی کشور ، عباس میرزاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ، غلامحسین رنجبر مدیر کل بهزیستی استان و جمعی از خیرین استان همراه بود .

غلامرضا فروغی نعمت الهی در این نشست هدف از راه اندازی خانه خیرین را ایجاد پیوند میان موسسات خیریه و انسجام در فعالیت های خیرخواهانه عنوان کرد و افزود : با توجه به این‌که ساماندهی این موسسات در پیشبرد اهداف آنها بسیار اهمیت دارد،‌ راه‌اندازی خانه خیرین استان در دستور کار اداره‌کل بهزیستی خوزستان قرار گرفت.

وی گفت : خانه خیرین نهادی است مدنی ، غیردولتی ، غیرانتفاعی ، غیرسیاسی ، خیریه دارای شخصیت حقوقی مستقل ، متشکل از نمایندگان موسسات و تشکل های خیریه دارای پروانه رسمی که در راستای اهداف بهزیستی فعالیت دارند.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی خانه خیرین هرمزگان، موسسات خیریه ارتباط و تعامل بیشتری با یکدیگر برقرار خواهند کرد. همچنین این وضعیت برای موسسات کوچک فراهم شده که از تجارب موسسات قوی‌تر و قدیمی‌تر در روند انجام امور خیریه در استان استفاده کنند.

فروغی با تقدیر از همراهی خیرین در پیشبرد اهداف و فعالیت های بهزیستی و رفاه اجتماعی، اهتمام به تقویت بنیه مالی موسسات خیریه در چهارچوب قوانین، دفاع از حقوق قانونی موسسات خیریه، حمایت علمی، آموزشی از موسسات خیریه و اطلاع رسانی به آن ها و تلاش برای جلب اعتماد بیشتر مردم نسبت به فعالیت های موسسات خیریه را از دیگر اهداف راه اندازی خانه خیرین عنوان کرد.

کد خبر 1760

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد