تقدیر از فرزندان شهید شاغل در اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد

به 8 نفر از فرزندان شهید شاغل در اداره کل بهزیستی استان با اهداء لوح سپاس و هدیه تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویر احمد : آیین تجلیل از فرزندان شاهد شاغل در بهزیستی استان  با حضور دکتر مرادی مدیرکل بهزیستی استان ، آقای داربام مشاور امور ایثارگران استانداری و آقای عباس نژاد معاون تعاون و اموراجتماعی بنیادشهید و امور ایثارگران استان و جمعی از فرزندان شاهد در اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

دکتر مرادی در ابتدای مراسم ضمن درود به روح مطهر امام راحل(ره) و شهیدان انقلاب و دفاع مقدس و آرزوی قبولی طاعات و عبادات به فرزندان شاهد و مدعوین حاضر در جلسه خیر مقدم عرض نمودند.

مدیرکل بهزیستی استان گفت :  ما پاسدار این ایثارگری ها ، حماسه آفرینی ها و مجاهدت ها هستیم و هر عملی در جهت قدردانی و خدمت به خانواده معظم شهدا را وظیفه خود می دانیم که باید ادا شود.

وی افزود : هدف از برگزاری این مراسم تجلیل از فرزندان شهید شاغل در اداره و شنیدن مسائل و مشکلات فرزندان شاهد و تلاش برای رفع آنان عنوان کرد.

دکتر محسن مرادی گفت : خدمتگزاری به خانواده های شاهد وظیفه همگان است و آنچه در توان باشد برای حل مسائل این عزیزان به کار خواهیم بست و اگر منع قانونی برای انجام کاری نباشد با افتخار انجام خواهیم داد.

داربام مشاور امور ایثارگران استانداری گفت:  از بهزیستی استان که در مناسبت های مختلف مراسم های ویژه ای برای تقدیر از ایثاگران برگزار می کند،تشکر و قدردانی میکنم.

وی با بیان اینکه به عنوان فردی از خانواده ایثارگران مشکلات را درک می کنم،تاکید کرد:  ما همه تلاشمان را برای رفع مشکلات این عزیزان خواهیم کرد و خانواده شهدا با صبر و ایثار و استقامتی که دارند اسوه و الگو هستند و دیدار ایشان باعث تقویت روحیه ایثار و ایستادگی و مقاومت و ایجاد نشاط در بین مسئولان و مردم است و از فرزندان شهدا توقع داریم که با پشتکار مضاعف برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند.

 در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس و هدیه از این عزیزان تجلیل شد.

کد خبر 17593

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد