البرز | دیدار مدیرکل بهزیستی  استان البرز با فرماندار ساوجبلاغ

دکتر اسدالله حیدری مدیرکل بهزیستی استان از فرماندار این شهرستان به پاس همیاری و همکاری صادقانه با بهزیستی تشکر کرد. وی ضمن برشمردن فعالیتهای مراکز تحت نظارت ،کیفیت بالای خدمات وایجاد اشتغال را نتیجه برون سپاری خدمات دانست.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : اولین برنامه در سومین روز از هفته بهزیستی دیدار و ملاقات با فرماندار شهرستان ساوجبلاغ بود.

در این نشست صمیمانه ابتدا " فرهاد پادری ثانی"رئیس بهزیستی این شهرستان گزارشی مختصر از عملکرد اداره ارائه داد ، سپس «پالیزگیر » فرماندار شهرستان ساوجبلاغ  ضمن تبریک هفته بهزیستی و تقدیر از زحمات ، تلاش و پیگیری و جدیت پرسنل بهزیستی کار در این سازمان را یک نوع عبادت خواند و با ذکر پاره ای از فعالیتها همچون مناسب سازی معابر و اماکن عمومی، ساماندهی معتادین، پیگیری در زمینه کاهش آسیبهای اجتماعی بهزیستی را فعال و موفق خواند.

در ادامه این جلسه دکتر «اسدالله حیدری » مدیرکل بهزیستی استان البرز  از فرماندار این شهرستان به پاس همیاری و همکاری صادقانه با بهزیستی تشکر کرد.

وی ضمن برشمردن فعالیتهای مراکز تحت نظارت ،کیفیت بالای خدمات وایجاد اشتغال را نتیجه برون سپاری خدمات دانست.

درادامه دکتر حیدری  بخش اعظمی از فعالیتهای ثمربخش بین بخشی در شهرستان را مرهون تلاشهای بی شائبه فرمانداری این شهرستان دانست.

پس از پایان این دیدار مدیر کل بهزیستی استان البرز و فرماندار شهرستان ساوجبلاغ جهت افتتاح ۵۶ واحد مسکن مدجویان بهزیستی البرز راهی شهر جدید هشتگرد شدند.

کد خبر 1759

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد