ساوجبلاغ |برگزاری نخستین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوجبلاغ در سال ۹۹

در این نشست تصویب شد نسبت به اهداء زمین مناسب جهت استقرار کانکس کاهش آسیب در منطقه مهدی آباد اقدام گردد و همچنین گازکشی دو مرکز شلتر مردان و زنان پیگیری و نسبت به واگذاری مکان مناسب جهت ایجاد و راه اندازی DIC در شهر جدید هشتگرد پیگیری و اقدام گردد.


به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی استان البرز : اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوجبلاغ در سال۹۹ با حضور فرماندار، معاون سیاسی امنیتی و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و سایر اعضاء روز یکشنبه  مورخ ۲۸ اردیبهشت سالجاری در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ تشکیل گردید.

«فرهاد پادری ثانی» رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ  و دبیر کمیته پیشگیری و درمان گزارش مبسوط و مصوری در قالب کلیپ تصویری از عملکرد یکساله ۹۸کمیته پیشگیری و درمان اراِِئه نمود و همچنین از اجرای موفق دو طرح ارائه خدمات به معتادین مستقر در پاتوق ها و ارائه بسته های غذایی به خانواده های کم بضاعت ساکن در مناطق آسیب خیز مهدی آباد و ملک آبادگزارش مستند ارائه داد .

در ادامه مقرر شد نسبت به اهداء زمین مناسب جهت استقرار کانکس کاهش آسیب در منطقه مهدی آباد اقدام گردد و همچنین گازکشی دو مرکز شلترمردان و زنان پیگیری و نسبت به واگذاری مکان مناسب جهت ایجاد و راه اندازی DIC در شهر جدید هشتگرد پیگیری و اقدام گردد.

کد خبر 17586

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد