کرج | برگزاری شورای اداری شهرستان کرج با محوریت بررسی چالش های حوزه توانبخشی

مدیر بهزیستی شهرستان کرج تصریح کرد:مهم ترین رکنی که یک معلول بدان نیاز دارد استقلال فردی است که مردم و مسئولین در این زمینه باید اقدامات مربوطه و لازم را انجام دهند که امیدواریم با راه اندازی مرکز فیزیوتراپی کرج در بهبود سلامت جسمانی افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی کمک شایانی در نیل به استقلال فردی این افراد انجام داده باشیم.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز:امروز دوشنبه مورخ ۲۹ اردیبهشت ماه شورای معاونین شهرستان کرج با حضور «وجیهه محمدی فلاح» معاون پشتیبانی و «عبدالله فلاح نژاد» معاون توانبخشی بهزیستی استان البرز به میزبانی مدیر بهزیستی شهرستان کرج برگزار شد.  
 

دستور جلسه این شورا بررسی چالش های حوزه توانبخشی و بررسی راه های تسهیل گری در ارائه خدمات به جامعه هدف سازمان بهزیستی در شهرستان کرج بود.

«علیرضا فتاح پور» مدیر بهزیستی شهرستان کرج درباره اهمیت فیزیوتراپی برای معلولین و سالمندان گفت : فیزیوتراپی بخشی از پزشکی است که هدف آن پیشگیری از بیماری ها، درمان، توانبخشی و بالا بردن سطح سلامت است و ارتقاء عملکرد جسمانی بدن افراد را با توجه به سیستم های مختلف بدن مستقیم و یا غیرمستقیم بهبود می بخشد.

وی همچنین از اهمیت فیزیوتراپی در بین سالمندان سخن گفت و افزود: تغییرات فیوزیولوژیک بدن مانند کاهش عضلات، افزایش چربی ذخیره بدن، افزایش ضعف عضلانی و کاهش سلامت قلبی از جمله مواردی است که در روند پیری به وجود می آید و این موارد را می توان با ورزش های منظم و فیزیوتوراپی بهبود بخشید.

کد خبر 17585

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد