آموزش و پیشگیری از اعتیاد، راه‌ کم کردن هزینه‌های دولتی

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: مجمع نمایندگان استان با همگرایی فکری و تشکیل مجامع قوی و توانمند بهزیستی را ویژه ببینند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان، دکتر کرم یاری در دیدار با دکتر حسین گودرزی، منتخب مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی که در محل بهزیستی استان برگزار شد، اظهار کرد: بهزیستی با اعتبارات محدود ۱۶۲ خدمت انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه جامعه هدف ما از قبل تولد تا کهنسالی و سالمندی است، ادامه داد: مشاوره‌های قبل از ازدواج، آزمایشات ژنتیک و ... را برای جامعه هدف انجام می‌دهیم.

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: بهزیستی وظایفی برای همه جامعه در بهبود و کیفیت زندگی و ارتقاء زندگی برعهده دارد اما با توجه به محدودیت‌های اعتباری به نیازمندان خدمات ارائه می‌دهد.

یاری با بیان اینکه بهزیستی نیازمند حمایت نمایندگان در مجلس شورای اسلامی برای قانونگذاری و رفع محدودیت‌ها و افزایش اعتبارات سازمان برای خدمات‌دهی بهتر است، افزود: امیدواریم مجمع نمایندگان استان با همگرایی فکری با تشکیل مجامع قوی و توانمند این سازمان را ویژه ببینید.

وی اضافه کرد: جامعه هدف بهزیستی هم نیازمند و هم بیمار هستند که ما به حداقل‎ها بسنده کردیم و ارائه خدمات بهتر به این قشر در گرو تخصیص اعتبارات است.

مدیرکل بهزیستی لرستان بیان کرد: کارهای اجتماع محورپیشگیرانه از خودکشی، اضطراب، درمان اعتیاد، انواع مشاوره‌های روانشناختی و... از دیگر خدمات سازمان بهزیستی است.

یاری موفقیت در مقوله آموزش و پیشگیری از اعتیاد را یکی از راه‌های کم کردن هزینه‌های دولتی برشمرد و افزود: تشکیل این کارگروه‌ها و بارش افکار در این جلسات منجر به تولید محتوای مؤثر و عملیاتی‌تر می‌شود که با تزریق آن به جامعه گام مهمی برخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: پیشگیری همیشه مهم‌تر از درمان بوده و هزینه‌هایی که برای آن باید پرداخته شود بسیار کمتر از هزینه‌های درمان است.

کد خبر 17581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد