مهدیشهر | دیدار رئیس اداره بهزیستی با امام جمعه شهرستان

حجت الاسلام و المسلمین بارانی امام جمعه شهرستان مهدیشهر : کار در بهزیستی نمادی از حیات طیبه است و پرسنل متخصص و توانمند آن با تلاش خود از بروز آسیب های اجتماعی در جامعه کاسته اند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان دکتر هدی ناظمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد .

دکتر هدی ناظمی را جمعی از پرسنل این اداره در دیدار با امام جمعه شهرستان همراهی می کردند .

در ابتدای این دیدار دکتر هدی ناظمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و همراهی حجت الاسلام و المسلمین بارانی امام جمعه شهرستان بمنظور توجه بیش از پیش در تحقق اهداف عالیه سازمان بهزیستی و ارائه خدمات به جامعه هدف شهرستان گزارشی از حضور اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر در رزمایش مواسات و کمک مومنانه ارائه داشتند .

ناظمی گفت : سازمان بهزیستی کشور فعالیت های پیشگیرانه خود را در عدم شیوع ویروس کرونا در مراکز تحت نظارت از اوایل بهمن ماه شروع کرده است و پس از شیوع این بیماری در کشور تا کنون بیش از ۶۰ دستورالعمل و ۵۰ فعالیت پیشگیرانه را اجرایی کرده است ، اداره کل بهزیستی استان سمنان با مدد الهی توانسته است با مدیریت بحران تا کنون از شیوع ویروس کرونا در مراکز تحت نظارت جلوگیری نماید .

وی تصریح کرد : عدم پذیرش در مراکز شبانه روزی ، عدم ملاقات حضوری ، واریز کمک هزینه خرید لوازم بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده به حساب صاحبان مراکز ، جبران کمک هزینه تعطیلی اجباری مهد های کودک ، توزیع پک های بهداشتی در مناطق آسیب پذیر ، توزیع بسته های غذایی در مناطق کم برخوردار ، توزیع پک های بهداشتی و غذایی در بین کودکان کار ، تولید و توزیع ماسک ، ارائه خدمات ویژه خط مشاوره ۱۴۸۰ و خط اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بخشی از خدمات ارائه شده بهزیستی استان در روزهای کرونایی بوده است .

حجت الاسلام و المسلمین بارانی در ابتدا ضمن تبریک انتصاب خانم دکتر ناظمی به عنوان رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر و تقدیر از زحمات خانم درخشنده در زمان تصدی ریاست اداره شهرستان ابراز داشتند : تلاش و ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی اجری اخروی دارد و فعالیت در این سازمان عبادت است .

ایشان در ادامه : از زحمات خستگی ناپذیر پرسنل اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر در ارائه خدمات به گروه های هدف تقدیر و تشکر کردند و تجلی حیات طیبه را در رسیدگی به امور نیازمندان و آسیب دیدگان

برشمرند . ایشان کار در بهزیستی نمادی از حیات طیبه است و پرسنل متخصص و توانمند آن با تلاش خود از بروز آسیب های اجتماعی در جامعه کاسته اند .

کد خبر 17577

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد